Gå til innhold

Tiltrekkes du av sjenanse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg ser en gutt som virker litt sky og innadvendt, blir jeg gjerne litt ekstra interessert. Smiler, prøver å få ham i snakk og til å føle seg komfortabel. Ofte deler vi en eller flere interesser og da er går jo samtalen av seg selv; dessuten føler jeg at han har fokus kun på meg og ikke 3-4 andre mennesker samtidig. Blir jo selvfølgelig smigret når en gutt kommer og flørter, men blir sjelden like interessert som når jeg må ta initiativet selv ;) Litt rart, kanskje.

Veldig nysgjerrig på hvordan andre opplever sjenanse. Turn-on/turn-off? Si gjerne om du er gutt eller jente.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Loveheartx
Skrevet

Jeg er akkurat som deg! Bortsett fra at jeg er sjenert selv og ikke tør å ta initiativ... Så når jeg ser en gutt som virker sjenert så står jeg liksom å betrakter ham. Synes det er søtt og spennende med sjenerte gutter som ikke prøver å imponere med en gang.

Skrevet

Jeg foretrekker utadvente menn. :)

• Liker 3
Skrevet (endret)

Synes det er søtt og spennende med sjenerte gutter som ikke prøver å imponere med en gang.

Ikke sant? Er sjenert selv og blir lett tiltrukket av innadvendte menn. Synes de er litt lettere å ta kontakt med, selv om det er sjelden jeg tør ta initiativ.

Men uansett endte jeg opp med en ekstremt utadvendt kjæreste :rodmer::fnise: (så antar at han liker innadvendte jenter)

Endret av Camya
  • Liker 3
Skrevet

Nei, eg tiltrekkes ikkje av det. Eg liker damer som byr på seg selv, dog mange har mye å by på dersom man bare blir komfortabel i situasjonen først.

Skrevet

Hvis jeg ser en gutt som virker litt sky og innadvendt, blir jeg gjerne litt ekstra interessert. Smiler, prøver å få ham i snakk og til å føle seg komfortabel. Ofte deler vi en eller flere interesser og da er går jo samtalen av seg selv; dessuten føler jeg at han har fokus kun på meg og ikke 3-4 andre mennesker samtidig. Blir jo selvfølgelig smigret når en gutt kommer og flørter, men blir sjelden like interessert som når jeg må ta initiativet selv ;) Litt rart, kanskje.

Veldig nysgjerrig på hvordan andre opplever sjenanse. Turn-on/turn-off? Si gjerne om du er gutt eller jente.

På akkurat dette området kan motsetninger passe bra i sammen.

Altså at den ene er mer utadvendt og at den andre er mer innadvendt.

De kan da møtes på midten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg ser en gutt som virker litt sky og innadvendt, blir jeg gjerne litt ekstra interessert.

Da er du heldig siden de fleste damer vil ha utadvendte menn og da får han ikke så mange tilbud andre steder og det blir ikke så stor konkurranse om han.

Skrevet

Litt sjenanse er tiltrekkende, men ikke "vettskremt mann" som aldri åpner munnen og sier noe som helst. :fnise:

Skrevet

Ja, synes det er veldig søtt/tiltrekkende med sjenerte gutter. Dessverre er jeg svært sjenert selv også, så da ender det jo bare med at det ikke skjer noenting mellom oss, siden ingen tør å ta første steget. Så det er jo det negative med det, da. :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker innadvendte menn, som pusler med de sære interessene sine. Jeg har også alltid trodd at når de føler seg trygg på en person, så viser de en mye livligere og sprøere side av seg selv. Men, nei. De bare er introverte av natur. Dette er min erfaring.

Jeg tror det er flere som er motsatte enn de jeg har møtt, men jeg liker 'puslespill'-menn, til en viss grad. En annen ting med innadvendte menn er at de ikke snakker så mye, og det kan være deilig. O.o

AnonymBruker
Skrevet

Det trenger ikke absolutt være den mest utadvente typen som får min oppmerksomhet.

Men det kommer også an på kjemien etter vi har snakket litt sammen også da..

Liker egentlig at de tar litt styringen og viser hva de vil :fnise:

Skrevet

Lite genans gör faktiskt varken till eller från då det är helt naturligt att bli generad ibland. Fast skäms du för allt du säger så är det ju en turn-off.. Jag vill ju ha någon som vågar vara rak i ryggen. Men att vara lite generad ibland tycker jag bara är gulligt. :) Någon som aldrig blir generad framstår lätt som arrogant.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte sjenerte gutter før da jeg også var heftig sjenert... Syntes at sånne utadvente gutter som prata hele tiden var turn-off. Men etter å ha vært sammen med en skravlesjuk gutt i 3 år og blitt høyst utadvent selv og elsker å prate med alle, må jeg si det var skikkelig turn-off å være på 'date' med en sjenert, stille og observerende gutt som har tidligere sagt at han mener at man blir best kjent under stillhet... Kjente jeg ble rastløs rett og slett. Desverre :/ Men kan jo ha vært kjemien med selve fyren også da. Jeg har sånn forestilling om at sjenerte fyrer er mer 'romantiske' enn utadvente populære fyrer, så derfor syntes jeg de er turn-on inntil jeg prater med dem... men vet ikke om dette stemmer. Når de begynner å 'avvise' meg fordi de ikke tørr å gå videre, er det turn-off på sekundet. Dersom dem er interessert får dem tørre å vise det.

Vet dette er en teit tankemåte og kanskje litt lite omtenksomt, men slik fungerer jeg og kan ikke noe for det.

Skrevet

Jeg likte sjenerte gutter før da jeg også var heftig sjenert... Syntes at sånne utadvente gutter som prata hele tiden var turn-off. Men etter å ha vært sammen med en skravlesjuk gutt i 3 år og blitt høyst utadvent selv og elsker å prate med alle, må jeg si det var skikkelig turn-off å være på 'date' med en sjenert, stille og observerende gutt som har tidligere sagt at han mener at man blir best kjent under stillhet... Kjente jeg ble rastløs rett og slett. Desverre :/ Men kan jo ha vært kjemien med selve fyren også da.

Det der blir jo altfor ekstremt.

Ettersom god kommunikasjon er alpha og omega i et parforhold, så kan man selvfølgelig ikke bli kjent under stillhet.

Jeg kan godt forstå at du følte at det ikke fungerte med han fyren der. Mye rare folk i denne verden.

Skrevet

Nei, jeg tiltrekkes ikke av sjenanse i seg selv, men flere av kvinnene jeg har vært med har vært sjenerte.

Skrevet

Lite genans gör faktiskt varken till eller från då det är helt naturligt att bli generad ibland. Fast skäms du för allt du säger så är det ju en turn-off.. Jag vill ju ha någon som vågar vara rak i ryggen. Men att vara lite generad ibland tycker jag bara är gulligt. :) Någon som aldrig blir generad framstår lätt som arrogant.

Veldig godt sagt.

Sjenanse i seg selv tiltrekker meg ikke, men mennesker som aldri blir sjenerte er stort sett arrogante i stedet. Det er ihvertfall ikke tiltrekkende. Jeg liker mennesker som er sikre på seg selv men allikevel vet at de ikke er feilfrie, og dermed blir usikre/sjenerte i noen situasjoner.

Gjest stillness
Skrevet

Ja,jeg liker sjenerte menn,men er jo det selv også.Har vel en forestilling om at en utadvendt mann ikke ville trives sammen med meg og kanskje ikke forstår at jeg ikke hele tiden ønsker å være sosial.

Vet ikke,men er ihvertfall ofte skeptisk til veldig pratsomme mennesker og syns ofte at de som er sjenert selv har mer forståelse for at man er litt tilbaketrukket.

Legger ofte merke til menn som er sjenerte og litt i "bakgrunnen",men om han skygger banen så blir det jo veldig vanskelig å få noen kontakt :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg faller for sjenerte menn, kaboooom før jeg vet ordet av det. Jeg har dessverre ikke draget på dem, i og med at jeg er litt rappkjeftet og direkte av meg selv om jeg egentlig er litt sjenert. Mulig det er derfor jeg faller de er vanskelig å komme innpå.

Derimot disse superselgerne med armer og bein som tar all plass de ligger langflate etter meg og sliter meg ut med maset sitt, ikke liker jeg dem i heletatt, ikke faller jeg for dem heller..

Livet er urettferdig..

• Liker 1
Skrevet

Jeg er vel litt som deg, bare med sjenerte jenter.

Er noe veldig tiltrekkende med de, men det må være litt futt i de.

Skrevet

Jeg går alltid for de som prater minst, og litt sjenanse er bare søtt, men det må ikke bli til en slik grad at de har problemer med å klare seg i samfunnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...