Livets datter Skrevet 13. november 2003 #1 Skrevet 13. november 2003 ...kjøpe den nye Jan Werner-cd'n!!! :D (ok, bare sett igang med mobbingen, så blir vi ferdige med det)
Livets datter Skrevet 13. november 2003 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2003 Se der, ja. Ingen flere?
Barbie Skrevet 13. november 2003 #5 Skrevet 13. november 2003 Nei, vet du hva? Jeg tror faktisk den CD'n er knallbra jeg!
Livets datter Skrevet 13. november 2003 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2003 Nei, vet du hva? Jeg tror faktisk den CD'n er knallbra jeg! He he... Ja, det er det jeg tror også. Jeg grøsser litt når den reklamen kommer på tv, og tenker: "Jeg MÅ høre resten av den sangen".
Barbie Skrevet 13. november 2003 #7 Skrevet 13. november 2003 Ingen tvil om at mannen har en unik stemme i allefall! Kos deg med den nye plata, og gi meg referat. Kanskje jeg må få kjøpt den selv også!
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #10 Skrevet 13. november 2003 Ingen tvil om at mannen har en unik stemme i allefall! Det minner meg om en operastjerne jeg kjenner, som uttalte følgende: De sier at jeg har et fantastisk organ. Det er jo riktig, men jammen har jeg en bra stemme også! Ellers må det jo være litt skuffende, LD, at når du for én gangs skyld aktivt legger opp til å bli mobbet så er det ingen som gidder..?? :o Kanskje det ble litt for surrealistisk med Jan Werner..?
Glitterchick Skrevet 13. november 2003 #11 Skrevet 13. november 2003 Hvis du gjerne VIL bli mobbet litt, så kan jeg godt si at jeg IKKE liker Jan Werner, at det er greit han har fin stemme, men jeg synes han bruker den uoriginalt, at han kommer til å bli en norsk utgave av Liberace og at han er fryktelig pretensiøs. Men du står selvfølgelig helt fritt til å like han. Sorry, det ble ikke supermobbings, egentlig bare en meningsytring, men håper du føler deg litt bedre?
chimp Skrevet 13. november 2003 #12 Skrevet 13. november 2003 Har ingen verdens ting imot Jan Werner, og han har jo en utrolig stemme, men hadde nok ikke kjøpt CD'en hans av den grunn!!! Mobba deg bare fordi du så gjerne ville........
Malou Skrevet 13. november 2003 #13 Skrevet 13. november 2003 *ler skjærende høyt av Livets Datter* Sånn, fornøyd nå? :blunke: Jennifer
sirka Skrevet 13. november 2003 #14 Skrevet 13. november 2003 Det er tøft å høre han synger skikkelig rock. Han har mer trykk i stemmen en ti av de "vanlige" rockevokalistene. Han har vist litt mer variasjon på reportaret sitt bl.a. i Beat for beat. Bare jeg slipper å høre han synge duetter med Elisabeth Andreasson. Det er jævlig!!!
Gjest Tex Skrevet 13. november 2003 #15 Skrevet 13. november 2003 *sniker meg inn i LD`s hus midt på natten og smugkopierer JW*
Ruby Skrevet 13. november 2003 #16 Skrevet 13. november 2003 Jeg skal også ha den cd'en, definitivt!!!
Isiselin Skrevet 13. november 2003 #17 Skrevet 13. november 2003 Ja, enig med det at stemmen hans er rå når det kommer til rock (ikke det at stemmen hans stinker når han synger sitt vanlige repertoar heller da). Hørte en gang på TV at han sang Holy Diver og trodde jeg skulle sø så tøft var det! Dessuten må jeg bare fortelle hvor teit han virker på ordentlig. Jeg og klassen min var på skoletur til London for noe år siden og da vi var på tilbaketur så vi Jan Werner på tax-free. "Nå skal du se, ---! Han går helt sikkert til sminkeavdelingen", sa jeg og det gjorde han. Kjøpte mascara og eyeliner... Da han satte seg i venteavdelingen før vi skulle inn i flyet satt han og blåste rosa (!!) tyggegummibobler. :o Jeg gikk i en musikklinjeklasse og vi stilte oss opp for å forkorte ventetiden med en korsang. Jan Werner reiste seg da opp, vrælte og overdøvet alle oss 40 og så sang han FEIL i all sin overlegenhet! Da koste vi oss litt. For meg virker han veldig merkelig og rar, men du verden han har mektig og enorm stemme. Den skal jeg ikke si et vondt ord om... (Faktisk hadde det i grunnen vært morsomt å ha den CD'en!)
Redhead Skrevet 13. november 2003 #18 Skrevet 13. november 2003 Hvis du gjerne VIL bli mobbet litt, så kan jeg godt si at jeg IKKE liker Jan Werner, at det er greit han har fin stemme, men jeg synes han bruker den uoriginalt, at han kommer til å bli en norsk utgave av Liberace og at han er fryktelig pretensiøs. :enig_animasjon: Synes det blir litt vel mye vibrato, blir for voldsomt spør du meg :o .
Livets datter Skrevet 14. november 2003 Forfatter #19 Skrevet 14. november 2003 Hørte en gang på TV at han sang Holy Diver og trodde jeg skulle sø så tøft var det! Ja, DET så jeg også! Det var helt rått! Han burde sunget mer av slikt. Kjøpte forresten cd'n igår, som jeg sa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå