AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #1 Skrevet 10. juni 2011 Hva gjør dere med venneforespørsler fra folk dere går i klasse med som dere ikke henger så ofte med? Hva synes dere om å skjule vennelisten, jeg har kun 36 venner så jeg skjuler den av den grunnen. Men litt kjipt å måtte holde den skjult, skulle ønske jeg hadde flere venner på facebook.
Sofie_22 Skrevet 10. juni 2011 #2 Skrevet 10. juni 2011 Jeg pleier som regel å "akseptere" bekjente fra skole, jobb ol.
CoffeeCup Skrevet 10. juni 2011 #3 Skrevet 10. juni 2011 Hva gjør dere med venneforespørsler fra folk dere går i klasse med som dere ikke henger så ofte med? Hva synes dere om å skjule vennelisten, jeg har kun 36 venner så jeg skjuler den av den grunnen. Men litt kjipt å måtte holde den skjult, skulle ønske jeg hadde flere venner på facebook. De jeg går i klasse med anser jeg som nærme nok til å godta venneforespørsler fra. Men er ikke alle som har tilgang til all min informasjon. Jeg ville ikke tenkt to ganger over at noen har skjult venneliste... Synd at Facebook har blitt et middel for sosial status. Syns man bare skal være venner med de man vil være venner med og ikke tenke over hvor mange det er. Min mening er at det er bedre å ha få, gode venner, enn mange dårlige (ikke nødvendigvis drittsekker, men ikke nære venner man kan åpne seg for).
Gjest Fable Skrevet 10. juni 2011 #4 Skrevet 10. juni 2011 Tøv, ikke noe å være flau over. Hørt om Dunbars Number? Mer enn 150 venner er unødvendig =D Har 40 på min, og noen av de har jeg egentlig ikke noe forhold til på vennskapelig eller slekts basis...de bare er på lista. Av en eller annen grunn.
-stina Skrevet 11. juni 2011 #5 Skrevet 11. juni 2011 Syns du har veldig høy terskel for hvem du vil ha som venn på facebook, hvis du ikke godtar forespørsel fra folk du går i klasse med. Man trenger da ikke kjenne folk kjempegodt for å ha dem på facebook, det er forskjell på facebookvenner og ordentlige venner.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 11. juni 2011 #6 Skrevet 11. juni 2011 Jeg har skjult venneliste, enda jeg har "mange" venner. Aksepterer klassekamerater etc. Kollegaer er jeg ganske selektiv på, aksepterer kun de jeg har kontakt med utenom jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå