Londres Skrevet 10. juni 2011 #1 Skrevet 10. juni 2011 Hei. Min iPhone har fått det for seg at all musikk går på repeat. Altså at den gjentar samme sang istedet for å skifte til neste spor som normalt. Jeg må skifte sanger manuelt. Jeg har åpenbart trykket på noe jeg ikke burde gjort, problemer oppstod da jeg ville at musikken til en artist skulle avspilles tilfeldig, altså miks. Noen som har gode forslag til hva jeg burde gjøre?
Sushi Skrevet 10. juni 2011 #2 Skrevet 10. juni 2011 Snakker du om iPod-funksjonen på telefonen (og ikke f.eks Spotify)? Du har vel kommet borti repeatknappen på sangen da. Den er øverst på venstre side når du har sangen oppe på skjermen. Du må trykke til knappen blir hvit (den er blå når den er påskrudd). Den har to piler og ser ut som et sånt resirkuleringstegn... Shuffleknappen ("miks") er på høyre side.
Londres Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2011 Jeg snakker om iPodfunksjonen, ja. Det høres absolutt ut som jeg er ute etter de knappene du snakker om, men jeg ser de altså ikke... Er det mulig?? I hvilket "skjermbilde" finner du dem? føler meg riktig så superteknisk nå, ja!
Sushi Skrevet 11. juni 2011 #4 Skrevet 11. juni 2011 Gikk visst og la meg i går, beklager. Det er når du har sangen du hører på oppe på skjermbildet. Du trykker vel på "now playing" eller noe tilsvarende...
Londres Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2011 Gikk visst og la meg i går, beklager. Det er når du har sangen du hører på oppe på skjermbildet. Du trykker vel på "now playing" eller noe tilsvarende... Hmmm... Jeg finner det ikke jeg altså. Eneste alternativet er "miks" og da skifter jeg kun sang som blir gående på repeat. Jeg må definitivt snakke med noen som må peke og forklare. Tusen takk for innsatsen!
Sushi Skrevet 11. juni 2011 #6 Skrevet 11. juni 2011 Hmmm... Jeg finner det ikke jeg altså. Eneste alternativet er "miks" og da skifter jeg kun sang som blir gående på repeat. Jeg må definitivt snakke med noen som må peke og forklare. Tusen takk for innsatsen! Hvor finner du miks-knappen hen da?
Londres Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2011 Hvor finner du miks-knappen hen da? Skal vi seee... I bildet som heter "sanger", med album ilder i lite format oppe til venstre. Miks er da på høyde med bildet, men på høyre sider. Over kolonnen med tidsangivelse. Tror i grunnen at problemet oppstod da jeg var inne på "alle sanger" hos en artist som har flere utgivelser. Da sto " miks" øverst over alle sangene, ingen spesiell knapp. Du er tålmodig, altså
Maxi Skrevet 11. juni 2011 #8 Skrevet 11. juni 2011 Prøvde å ta et bilde der man ser reperatknappen på venstre side
Londres Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #9 Skrevet 11. juni 2011 Tusen takk! Jeg ser ut til å mangle det litt lysere feltet over bildet og under tittelen på sangen. Altså der man ser hvor langt ut i sangen man er, og der de magiske knappene er. Dette er da rart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå