stinina Skrevet 13. november 2003 #1 Del Skrevet 13. november 2003 :D Hva slags fremkomst middel, skal dere bruke på den store dagen ? :D (vi aner ikke,ennå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 13. november 2003 #2 Del Skrevet 13. november 2003 Naboen har visstnok tilgang på flere gamle "amerikanere", så han har tilbudt seg å kjøre oss i en av de :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henri Skrevet 13. november 2003 #3 Del Skrevet 13. november 2003 Hellikopter...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 13. november 2003 #4 Del Skrevet 13. november 2003 Vi kjørte en 1929 LaSalle som du kan se her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 13. november 2003 #5 Del Skrevet 13. november 2003 En eller annen lånt bil, kommer ikke til å betale penger for det. hadde eventuelt planer på hestog vogn, men jeg nekterå betale så mye for transportmiddel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 13. november 2003 #6 Del Skrevet 13. november 2003 Dette er et STORT diskusjonetema, der jeg ikke tror vi blir enige før vi har funnet pris på de ulike alternativene. Jeg vil gjerne låne en ny, fin bil, men han vil ha veteran-typen. Noen som vet hva leie av fine, gamle biler koster? Tipper det variere ganske mye? Må man leie sjåfør, eller får man kjøre selv? Dette burde jeg kanskje visst? :oops: Det blir ihvertfall en bil. Verken hest, båt eller helikopter er noe for oss... På denne dagen, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 13. november 2003 #7 Del Skrevet 13. november 2003 Onklen min og fetteren min er store fan av amerikanere. Så vi skal bruke en av de , er ikke sikker på hvilken enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 13. november 2003 #8 Del Skrevet 13. november 2003 Vi får ny bil i desember og synes det er gretit å bruke den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #9 Del Skrevet 13. november 2003 Håper på hest og vogn, men det er avhengig av hvilken kirke og hvilke lokaler vi ender med. Hvis avstanden blir for stor, blir det en eller annen bil. Men dette er ikke noe vi vil prioritere å bruke mye penger på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 13. november 2003 #10 Del Skrevet 13. november 2003 En eller annen lånt bil, kommer ikke til å betale penger for det. hadde eventuelt planer på hestog vogn, men jeg nekterå betale så mye for transportmiddel. Det er min mening også, sambo kunne tenkt seg å kjøre fin bil, men ikke mange som vil dra ut en amerikaner midt på vinteren, så vi satser på å få lånt en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 13. november 2003 #11 Del Skrevet 13. november 2003 Vi skal ha dennne http://www.skysslag.no/biler.html MOdell:1957 Lincoln Capri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 13. november 2003 #12 Del Skrevet 13. november 2003 Ren viljestyrke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. november 2003 #13 Del Skrevet 14. november 2003 Det er visstnok mannens forlovers oppgave å ordne med skyss fra kirken.... Men hos oss er det etter all sannsynlighet min sønns stemor som skal kjøre meg og pappa til kirken, og meg og mannen fra kirken og til foto og fest. Hun har en diger hvit amerikaner av ett eller annet sl.... Cadillac, heter det visst (tror jeg) *Tex aner ikke åssen merke Texbilen er engang....* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 14. november 2003 #14 Del Skrevet 14. november 2003 Vi lånte en Honda S2000 på dagen vår vi. Kjempefornøyd med det, spesielt fordi det ikke kostet oss noen ting... Slik ser den ut: http://www.home.no/augustbrud02/bilder/bryllupsbil.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 14. november 2003 #15 Del Skrevet 14. november 2003 Tror det blir Rolls Royce... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 14. november 2003 #16 Del Skrevet 14. november 2003 Vi skal leie en eller annen bil, det er alt jeg vet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå