Gå til innhold

Gutter som ikke kommer under oralsex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har begynte å date en gutt nå og han fortalte meg en gang etter vi hadde hatt sex at han aldri hadde kommet når noen hadde sugd han. Han sa at han er ekstremt følsom på penishodet og derfor ikke klarer å slappe av nok når han blir sugd.

Jeg har aldri vært borti i slikt før og har så lyst til å få han til å komme. Noen som har det slik, som kan gi meg noen tips?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sånn var eksen min og

Skrevet

Jeg er sånn! Jeg vet ikke helt hvorfor tho. Det bare, blir ikke det samme!

Skrevet

Jeg har aldri fått utløsning av å bli sugd.

Skrevet

Da gjør du noe feil. Av alle gutter jeg har sugd er det ikke noen som ikke har komt.

Ikke for å skryte, men jeg vet jeg er et råskinn på suging.

Skrevet

Alle jenter tror de er det.

• Liker 18
Skrevet

^ :fnise:

Kjæresten min er ikke sånn, men vil bare foreslå at kanskje du kan fokusere litt mer på resten av kroppen også i tillegg til penisen? Som han sier er han så følsom at han ikke klarer å slappe ordentlig av, og da kan du jo prøve å få han til å slappe av med å berøre andre deler av kroppen hans, bruke tunga på f.eks. magen osv.

Skrevet

Selvom du kun har hatt dårlige erfaringer representerer du ikke alle menn

.

Skrevet

So true!

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Yes.

Bare kjæresten min som har fått meg til å komme gjennom oralsex - og det var etter mye om og men.

• Liker 1
Skrevet

Eksen kom for første gang under oralsex sammen med meg, og det var etter mye arbeid. Kjenner også andre menn som har fortalt at de har det sånn. Tror det er vanligere enn vi tror.

Gjest Heloise
Skrevet

Tror både menn og kvinner sliter like mye med å komme under oralsex.

Jeg elsker når han gjør det på meg, men det betyr ikke at jeg kommer. Han elsker at jeg gjør det på han, men han kommer ikke hvis han ikke hjelper til (mye) selv. Men det betyr ikke at vi ikke synes den andre er meget god på det.. Er ikke alle som kommer på 1-2-3.

• Liker 1
Skrevet

.

Likevell er de fleste menn enig med meg.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Likevell er de fleste menn enig med meg.

Jeg er enig med deg i at de aller fleste jenter tror de er gode på oralsex, men jeg har bare møtt en i mitt liv som var virkelig kunne sakene sine. Men hun var helt eksepsjonell, og jeg hadde ikke sjans i helvete å holde det ut ett minutt lenger enn jeg gjorde da hun dro i gang.

De aller fleste jeg har møtt aner ikke hva de holder på med. Og når en del ikke liker veiledning blir det ikke bedre ... Men så lenge ingen tenner er involvert er det meste bedre enn ingenting, og som regel ganske digg uansett :-)

Endret av cand.t.p
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min bruker generelt lang tid på å komme, både ved oralsex og vanlig sex. Han trenger mye stimulanse.

Jeg orker rett og slett ikke å suge han i en halvtime, da er kjeven min ødelagt. Det hadde vært gøy å få han til å komme i løpet av en ti minutterstid, men det går altså ikke.

AnonymBruker
Skrevet

.

Du har vel ikke suget alle menn?

Nei, regnet med det. Da vet du jo ikke om alle faktisk kan komme av oralsex.

• Liker 2
Skrevet

Du har vel ikke suget alle menn?

Nei, regnet med det. Da vet du jo ikke om alle faktisk kan komme av oralsex.

Selvfølgelig ikke. Alt jeg sier er at jeg aldri har sugd noen uten at de har komt.Og jeg har hatt min del partnere.

Gjest norah
Skrevet (endret)

Da gjør du noe feil. Av alle gutter jeg har sugd er det ikke noen som ikke har komt.

Ikke for å skryte, men jeg vet jeg er et råskinn på suging.

Dette er jo til forveksling likt enkelte gutter/menn som tror alle damer får orgasme av vaginal penetrering alene fordi "det har alle jeg har ligget med gjort"......Og vi vet jo alle hva svaret der er ;)

Skjønner ikke helt hvordan så mange jenter(både av bekjente og her inne) kan proklamere usedvanlige talenter på oralsex mens menn på sin side sier de fleste ikke aner hva de driver med..... :klo: The math is all wrong.....

Endret av norah
  • Liker 2
Skrevet

Noen er kanskje bedre til å suge enn andre, men glem nå ikke at folk er individer. Folk er forskjellige og liker forskjellige ting. Min beste erfaring er rett og slett å spørre hva han liker, også prøve meg fram derifra. De fleste signaliserer det (bevisst eller ubevisst) når man gjør noe riktig :)

Jeg ville brukt samme framgangsmåte med noen som "sliter" med å komme under oralsex. Tror det er viktigste er at han klarer å slappe av og ikke føle seg presset.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville brukt samme framgangsmåte med noen som "sliter" med å komme under oralsex. Tror det er viktigste er at han klarer å slappe av og ikke føle seg presset.

Dette stemmer for min del. Har bare kommet en gang under oralsex, var veldig trøtt og det skjedde akkurat i det jeg holdt på å sovne. Til vanlig blir det mest stress egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...