Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har vært der? Hvordan var det?

Kunne tenkt meg å prøve, for det virker artig, og elsker sørlandet. Men ser for meg mye bråk, ikke støy, men slåssing og ubehageligheter.

Men hvordan er det egentlig? Positive og negative erfaringer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er første året jeg ikke drar siden starten i 2007.

Jeg synes Hove er en veldig fin festival i nydelige omgivelser. Scenene er passe store (jeg er ikke glad i alt for store konsertområder), og festivalområdet er fint og hyggelig organisert.

Grunnen til at jeg ikke drar i år, er (foruten litt uinteressant line-up) at jeg rett og slett føler meg litt gammel, i alle fall for camp. Det er mye festing hele natta. Når det er sagt, har jeg aldri opplevd selv eller vært vitne til noe ubehagelig der i form av vold eller lignende, verken på camp eller festivalområde. Tror absolutt ikke det er noe å bekymre seg over. Hvor har du det fra at det er mye slåssing, forresten?

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

har vært på Hove mange år, og synes det er både fint og avslappa der. Aldri vært borti bråk, slagsmål eller ubehageligheter.

Men for å være ærlig, anbealer jeg deg å dra et annet sted. Hove blir dyrere og dyrere for hvert år som går, og selv om lineupen er bra, er det grenser for hvor mye man kan ta betalt for et festivalpass, og hvor mye man kan ta betalt for en øl eller en burger. Og så blir det jo bare streitere og streitere, da..

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar dere :)

Flott å høre at det ikke er noe sånt der da. Vet ikke om jeg "har det fra" noe sted. Tenkte bare at mange folk + alkohol.. u know.

Så kanskje litt for meg byen, mange kranglete jenter etc.

Hvor gammle er de som er der? Jeg tenkte ikke på det, men kanskje jeg er litt gammel... :( Søren å! Er 27.

Kjipt at det skal være så dyrt også ja... Men det går for å prøve det en gang.

Skrevet

Tror gjennomsnittsalderen er lavere på campen enn ellers på festivalen, i tillegg til at de yngre gjerne gjør litt mer ut av seg. Du vil nok være blant de eldre der, men jeg tror ikke du vil ha noe problem med å finne folk på din egen alder. De årene jeg har vært der, har jeg hengt i camper med folk fra 16–30.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...