Bolla! Skrevet 10. juni 2011 #1 Skrevet 10. juni 2011 Jeg har rett og slett blitt avhengig av kvinneguiden! Hver eneste ledige mulighet, benytter jeg til å logge på å se om det er nye svar i "mine innlegg" Det er snakk om å logge på kanskje 5-10 ganger daglig, kanskje mer! (må nesten le litt av meg selv altså, nesten så jeg kan betegnes som gal! ) Flere som har det slik, at de bare mååå se etter om det har kommet noe nytt og spennende ? :gjeiper: 1
chikako Skrevet 10. juni 2011 #2 Skrevet 10. juni 2011 Velkommen i klubben Nå har jeg ferie også, så nå klarer jeg virkelig ikke å rive meg vekk fra skjermen 1
Bolla! Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2011 Det ante meg at det er mange flere ja Jeg kan faktisk bruke opp en hel fridag bare inne på forumet, da snakker vi avhengighet altså! Lurer på om det finnes avvenning av kvinneguiden-avhengighet
chikako Skrevet 10. juni 2011 #6 Skrevet 10. juni 2011 Jeg har vært på rehab en gang Hyttetur uten internett er det som skal til. Sletta brukeren min etterpå. Etter en uke hadde jeg laget meg en ny da 3
FrøkenJosefine Skrevet 10. juni 2011 #7 Skrevet 10. juni 2011 (endret) Brannalarmen gikk i blokka istad men jeg måtte bare lese en tråd først..også var det faktisk brann! Poster denne som anonym gitt! Edit: glemte anonymknappen..så ofte er jeg anonym! haha Endret 10. juni 2011 av FrøkenJosefine 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #8 Skrevet 10. juni 2011 Brannalarmen gikk i blokka istad men jeg måtte bare lese en tråd først..også var det faktisk brann! Poster denne som anonym gitt! Hihi, det var nesten litt søtt.. Men neste gang, løp fra alt unntatt mann og mus!
chikako Skrevet 10. juni 2011 #9 Skrevet 10. juni 2011 Brannalarmen gikk i blokka istad men jeg måtte bare lese en tråd først..også var det faktisk brann! Poster denne som anonym gitt! Edit: glemte anonymknappen..så ofte er jeg anonym! haha
KaDust Skrevet 10. juni 2011 #10 Skrevet 10. juni 2011 Jepp. Godt jeg kan bruke det at jeg er moderator som unnskyldning. 2
Bolla! Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #12 Skrevet 10. juni 2011 Da spørs det om det ikke blir en hyttetur eller to i sommer, det blir for dumt å sitte inne foran skjermen når det er varmt og sol ute (men det er jammen ikke lett å løsrive seg altså!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå