Gjest Tirkes Skrevet 10. juni 2011 #1 Skrevet 10. juni 2011 Er lei av å være sjuk, av at alle seriene mine har hatt sesongavslutninger og jeg har et myggstikk på en tå som klør noe så inni helv.. Forslag til hva jeg kan gjøre mens jeg blir trøtt?
Bolla! Skrevet 10. juni 2011 #2 Skrevet 10. juni 2011 Du kan lese en bok, så sovner du kanskje !? Beste måten å bli frisk på er søvn, søvn og søvn :gjeiper: Og nå du blir frisk, så trenger du ikke kjede deg... (Dette ble jammen et uinteressant innlegg, på tide å legge seg tror jeg )
FrøkenJosefine Skrevet 10. juni 2011 #3 Skrevet 10. juni 2011 Jeg kjeder meg jeg og.. Dopa etter visdomstann og kjederkjederkjeder meeeg..
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #4 Skrevet 10. juni 2011 kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeder meg..................
Gjest Tirkes Skrevet 10. juni 2011 #5 Skrevet 10. juni 2011 Åh, visomstann er fælt. Jeg husker da jeg tok min. Jeg spiste babygulrøtter en ukes tid etterpå også kom der en gulrotbit ned i hullet og jeg hadde et svare strev med å få den ut igjen. 1
FrøkenJosefine Skrevet 10. juni 2011 #6 Skrevet 10. juni 2011 Ja og hele greia gikk i tusen knas inni der når hun trakk, så var litt av noe roting hu dreiv med..så har bare fora kroppen med paralgin forte men har fortsatt vondt... Så nå kan dere ha litt vondt på mine vegne..muhahah!
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #7 Skrevet 10. juni 2011 Jeg endte opp med å operere en del av kjeven da jeg tok ut visdomstanna, slukte supper og most havregrøt med vann i nesten 25 dager etterpå, kjeften full i sting! Så ut som en holocaust overlevende på slutten, jeg var tynn fra før, og den dietten tok resten av flesket. Grøss, dritt tenner. Anbefaler ALLE å trekke de før de skaper SÅ store problemer som hos meg!
Gjest Tirkes Skrevet 10. juni 2011 #8 Skrevet 10. juni 2011 Haha, var du på en klinikk i Oslo, per chance? Husker hun som tok min het Vera. Og hun klarte ikke å få den ut. Så hun skulle dele den.. knuste ene halvdelen, pellet ut biter... andre halvdel og rot fikk hun ikke rikket. Skrudde en skrue ned i og halte og dro. Til slutt beklager hun, måtte hente en mannlig kollega som var sterkere, sa hun. Jeg sa meg enig i at dette var en god idé, eller kanskje jeg sa MFPRSFFth. Men da hun kom tilbake med en asiatisk herremann som var 20-25 cm kortere enn henne, hadde jeg problemer meg å holde bomullsdottene i ro i kjeften. Men med litt styrke og spenntak i stolsetet så kom resten av tanna også. Aaah, lenge leve dopen de gir. 1
FrøkenJosefine Skrevet 10. juni 2011 #9 Skrevet 10. juni 2011 Nei var ikke det heldigvis! Var min egen feil da, for tanna var helt ødelagt fordi jeg ikke har hatt råd til tannlege på et år..Så den var helt porøs! Og bare kollapset.. En gang sydde jeg meg selv hos tannlegen..haha han var kul! 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #10 Skrevet 10. juni 2011 Haha, nei dette var litt utenfor Bergen. Men funny thing is, det var en kvinne som startet hos meg også, og som til slutt måtte hente en mann. Som ironisk nok til slutt måtte hente en større mann, som etter en stund gjorde noe som ga en HØY knaselyd, ga opp og sendte meg til kirurgisk avdeling på sykehuset Men ah ja, long live the drug, ellers hadde jeg myrda noen den dagen.. Det hele tok til slutt nesten 7 timer. 1
Gjest Tirkes Skrevet 10. juni 2011 #11 Skrevet 10. juni 2011 Au. Ikke noe gøy. Min var også gåen, Josefine. Men det var fordi der hadde vært et lite hull i hudlaget i flere år, før tanna begynte å komme opp.. bakterier kom til, tannbørsten gjorde det ikke. Svært hull i den. Ush, hater tannleger. Kan vi snakke om kaniner, nesespray eller kulepenner som er tomme for blekk i stedet? 1
Gjest Tirkes Skrevet 10. juni 2011 #12 Skrevet 10. juni 2011 Men ah ja, long live the drug, ellers hadde jeg myrda noen den dagen.. Det hele tok til slutt nesten 7 timer. Opiater er spesielt morsomt. Jeg fikk palargin forte. \o/ 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #14 Skrevet 10. juni 2011 Hm........ vi kan snakke om flommen? Åssen i helvete skjedde det liksom, sånn rett over natta, regna det virkelig såååå mye? Og hvor er den flommen? Jeg skal ta tog fra bergen til oslo om et par dger, er den strekka berørt? 1
Miki Skrevet 10. juni 2011 #15 Skrevet 10. juni 2011 JEG ER SÅ SUR! Hadde en helt rævva dag i går, og nå klarer mamma å gjøre med sint, IGJEN! Skal reise i morgen, og får ikke lov å pakke tinga mine selv, for da blir det feil. Kjæresten min er dust fordi han ikke tar tlf. eller svarer på mld. Jeg er trøtt, men får ikke sove. Har vondt i magen, og har mest lyst å bare ligge i senga isteden for å dra på ferie. Takk =(
Gjest Tirkes Skrevet 10. juni 2011 #16 Skrevet 10. juni 2011 Hele Gudbrandsdalen står under vann. Det har regnet mye de siste dagene, vært lummert, høy øuftfuktighet, jorden er mettet.. så kommer styrtregn og det blir ikke sugd opp noe sted. De større elvene har brettet seg utover sine bredder og småelver finner nye leier. /leker viktig forsker. Får jeg poeng nå? Vet du, aldri tatt toget Oslo-Bergen, så jeg ander ikke. Tror ikke den banen går gjennom gudbrandsdalen, men det er nok områder vest for langfjella som også er herja.. tror jeg. 1
FrøkenJosefine Skrevet 10. juni 2011 #17 Skrevet 10. juni 2011 JEG ER SÅ SUR! Hadde en helt rævva dag i går, og nå klarer mamma å gjøre med sint, IGJEN! Skal reise i morgen, og får ikke lov å pakke tinga mine selv, for da blir det feil. Kjæresten min er dust fordi han ikke tar tlf. eller svarer på mld. Jeg er trøtt, men får ikke sove. Har vondt i magen, og har mest lyst å bare ligge i senga isteden for å dra på ferie. Takk =(
Gjest Tirkes Skrevet 10. juni 2011 #18 Skrevet 10. juni 2011 JEG ER SÅ SUR! Hadde en helt rævva dag i går, og nå klarer mamma å gjøre med sint, IGJEN! Skal reise i morgen, og får ikke lov å pakke tinga mine selv, for da blir det feil. Kjæresten min er dust fordi han ikke tar tlf. eller svarer på mld. Jeg er trøtt, men får ikke sove. Har vondt i magen, og har mest lyst å bare ligge i senga isteden for å dra på ferie. Takk =( Legg deg her på sofaen. Dr. Tirkes kan hjelpe deg. *notatblokk* Har du følt deg slik lenge? Er du enebarn? I så fall har moren din altfor få og mase på. Men dersom du skal reise bort, så er det en FIN ting! ÅÅÅÅH! Jeg har en plan. Samboeren min er håpløs med å høre telefonen sin noen ganger, og har sånn smart-fon. Han lasta ned en eller annen app, og jeg kan sende ham en tekstmelding med "kodeord" også begynner telefonen hans og bråke noe infernalsk - uansett om den står på lysløs eller ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #19 Skrevet 10. juni 2011 JEG ER SÅ SUR! Hadde en helt rævva dag i går, og nå klarer mamma å gjøre med sint, IGJEN! Skal reise i morgen, og får ikke lov å pakke tinga mine selv, for da blir det feil. Kjæresten min er dust fordi han ikke tar tlf. eller svarer på mld. Jeg er trøtt, men får ikke sove. Har vondt i magen, og har mest lyst å bare ligge i senga isteden for å dra på ferie. Takk =( Uuuuuff, fikk vondt av deg! Vet hvordan det er å være sliten, sint, lei seg, frustrert og alt på en gang, en får bare lyst å legge seg ned og ta til tårene, og alt er feil Kanskje du skal sove litt, og våkne uthvilt i morgen? Jeg er også slik at dagen før avreise er helvete her, men så snart en er avgårde, føles det litt bedre!
Mermaid Blues Skrevet 10. juni 2011 #20 Skrevet 10. juni 2011 Ikke at jeg er sjuk eller noe, men jeg bruker fredagskvelden på å gå gjennom HELE klesskapet mitt, plagg for plagg, og det er heller ikke sykt artig. Flytting er stress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå