Gå til innhold

Cipramil mot sosial angst/fobi

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Cipramil er eldre utgave av Cipralex har psykiater fortalt meg. Har brukt Cipralex mm og det har gitt meg et mye bedre liv (mot depresjon, noe sosial angst). Kvalme, hodepine som bivirkninger de to første ukene. Regn med 2-3 måneder før de begynner å ha effekt. Etterhvert har jeg kun noe mer svetting om natten som eneste bivirkning og det er jo ingenting mot alle fordelene. Vektøkning har slett ikke vært et problem, opplever heller at den virker appetittregulerende/ kanskje demper appetitten noe. Mao Cipralex kan virke veldig bra for noen og for andre ikke, men verd å prøve.

Disse to medikamentene er ikke det samme. Spør kvalifiserte folk som din egen lege.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Denne tråden bør egentlig rapporteres og bli stengt da ingen kan vite havslags kvalifikasjon de har som svarer, og TS har så konkrete spørsmål, som kun hennes lege og psykolog bør svare på.

Denne tråden kom kanskje litt på villspor. Var ute etter andres erfaringer, noe jeg har fått! Jeg vet også at det er veldig individuelt og at ingen her kan gi noe fasit.

Men har fått mange gode svar, takk! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Denne tråden kom kanskje litt på villspor. Var ute etter andres erfaringer, noe jeg har fått! Jeg vet også at det er veldig individuelt og at ingen her kan gi noe fasit.

Men har fått mange gode svar, takk! :)

Så bra! Jeg har gått på cipralex i 8 år, og hadde ikke klart å leve livet mitt slik jeg ønsker hvis det ikke var for dem. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...