Gjest Lene Skrevet 10. juni 2011 #1 Skrevet 10. juni 2011 Jeg er student i an annen by. I sommer har jeg ikke lyst til å hjem. Liker ikke å være hjemme å bli kontrollert av foreldrene mine. Jeg liker rett og slett friheten med å bo for meg selv og har ikke lyst til å hjem og bli behandlet som en tenåring (med alt slags regler) Noen flere som føler det som meg? Er jeg unormal? Er det frekt av meg å bare være på studiestedet? Foreldrene mine har forresten aldri besøkt meg på studiestedet, så da kan de vel heller ikke forvente aty jeg besøker dem?
Pastill Skrevet 10. juni 2011 #3 Skrevet 10. juni 2011 Synes ikke du er frekk, men helt sunn og normal student som er i ferd med å virkelig bli voksen 2
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 11. juni 2011 #4 Skrevet 11. juni 2011 Tråden er ryddet for avsporinger. Ms. Raggsokk, mod.
Cata Skrevet 11. juni 2011 #5 Skrevet 11. juni 2011 Hvis du kan få deg sommerjobb på studiestedet så har du en unnskyldning for å bli der i sommer (og penger å leve av). Så kan du heller ta deg en langhelg hos familien i slutten av sommerferien eller til høsten. Foreldrene dine får heller komme på visitt til deg. (På tide hvis de ikke har besøkt deg der før... ) 1
Gjest strykebrett Skrevet 13. juni 2011 #7 Skrevet 13. juni 2011 enig med Cata, det er ingenting galt med deg
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #8 Skrevet 14. juni 2011 Du mangler et verb. "I sommer har jeg ikke lyst til å dra/reise/flytte hjem." Når det er sagt, syns jeg det er helt normalt at du har lyst til å være på studiestedet i sommer. Kanskje en sommerjobb hadde vært noe for deg? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå