AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #1 Skrevet 10. juni 2011 Mannen min har trang forhud; på linken er det 4 tegninger og da ser utstyret hans ut omtrent som B. http://www.scielo.br/img/revistas/ibju/v31n4/a12fig01.gif Er det noen som har erfaring med slikt her, som enten har det selv eller som har en mann som hart det? Mannen min har liten følelse i utstyret; han liker å bli sugd men jeg må ta i så hardt jeg bare kan både når jeg runker og suger. Hvis han hadde tatt en operasjon for dette, hvilken innvirkning ville dette ha på sexlivet? Jeg tenker at når huden er i veien kjenner han ikke stort - og at han kanskje lettere ville få orgasme dersom det ble operert?
Gjest mann Skrevet 10. juni 2011 #2 Skrevet 10. juni 2011 Jeg hadde faktisk akkurat det samme problemet selv, altså som på bilde B. For min del førte det til at jeg ikke fikk vasket under, og måtte derfor gå til legen. Der fikk jeg vite at det hadde oppstått noen komplikasjoner, så jeg måtte gå for full omskjæring. Der og da var det en ubehagelig tanke, men veldig fornøyd nå. Følsomheten er kanskje litt lavere når jeg nå er omskåret, men jeg holder hvertfall litt lengere i senga, og det er fortsatt plenty av følsomhet igjen I tillegg syntes også dama at det ser sexy ut, så vi er begge godt fornøyde.
Gjest Katten. Skrevet 10. juni 2011 #3 Skrevet 10. juni 2011 Få ham til legen, som regel en kjapp og enkel prosedyre - om det ikke er så alvorlig at omskjæring vurderes. Uansett vil det mest sannsynlig gi dere et bedre sexliv
Gjest Cjest Skrevet 11. juni 2011 #5 Skrevet 11. juni 2011 Nå er det litt vanskelig å avgjøre om bildene viser slapp eller erigert penis. I erigert tilstand er jeg et sted mellom B og C, mens jeg kan fint trekke tilbake forhuden når penis er slapp. Jeg har derfor ikke noe problem med renhold. For min del kan jeg tvinge forhuden tilbake når jeg har ereksjon, men det er ikke så behagelig. Av den årsak gjør jeg det sjelden når jeg har samleie, uten at det har medført problemer for meg eller henne (så vidt jeg vet). Min personlige erfaring tilsier derfor at dette ikke trenger å være noe problem dersom han får gjennomført "renholdet". Tips jeg har lest og forsøkt selv med noe suksess, er å smøre inn det trange partiet med en krem som inneholder litt hydrokortison og forsiktig tøye/strekke huden (f.eks ved å forsøke å trekke tilbake forhuden). Opplevde selv at virkningen gikk tilbake når jeg sluttet å tøye. Usikker på om man kan bruke hydrokortison i lengre perioder, men det står nok i følgeskrivet i pakken. Kremen får du på apoteket uten resept.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2011 #6 Skrevet 11. juni 2011 Mannen min hadde for trang forhud når vi møttes. Han kunne revne, og det var kjedelig, vondt og blødde en del. Han opererte seg. Det var en kjapp prosedyre og eneste effekt det hadde på sexlivet var at vi ikke kunne ha sex på en uke. (noe som var veldig vanskelig når vi var 20 og nyforelsket, hihi). I dag ser det ut som han har helt normal forhud, og han har normal følelse og fungering.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå