Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 10. juni 2011 #1 Skrevet 10. juni 2011 Kjæresten min er så utrolig bastant! Han SKAL fri, han SKAL kjøpe forlovelsesringer selv og han SKAL bestemme alt rundt frieriet. Jeg skal visstnok bare lykkelig og intetanende, og må for guds skyd ikke finne på å snu om rollene...! Han er veldig "gammeldags" med andre ord, han sier han vil si nei hvis jeg frir, av det prinsipp at HAN vil fri selv. Hehe. Hva synes dere? Er det ikke "riktig" om kvinnen frir til mannen?
sequin Skrevet 10. juni 2011 #2 Skrevet 10. juni 2011 Jeg syns det er like riktig at kvinner skal kunne fri Om jeg har lyst til å tilbringe livet mitt med samboeren min som gift, gidder jeg ikke sitte og vente på at han skal spørre først :gjeiper:
Anglofil Skrevet 10. juni 2011 #3 Skrevet 10. juni 2011 For meg er det ett fett. Her fridde han, ganske så spontant, og jeg fridde tilbake, hehe. Mvh Yvonne
Malum Skrevet 10. juni 2011 #4 Skrevet 10. juni 2011 (endret) Jøss, hvilket århundre lever han i? Jeg har litt problemer med å forstå tankegangen bak sånt. Jeg fridde til mannen min. Jeg fikk ja, og han viste ingen tegn på at det skadet manndommen hans på noe vis. Endret 10. juni 2011 av Bodillen
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 10. juni 2011 #5 Skrevet 10. juni 2011 Som jeg skrev, så er han nok litt gammeldags. Synes det er litt romantisk jeg da, men håper han får ut finger'n om en stund. Jeg vil ikke vente for evig
Go'jenten Skrevet 10. juni 2011 #6 Skrevet 10. juni 2011 Haha, her er mannen også veldig gammeldags. Ikke snakk om at jeg skal fri, han sier til og med at han hadde blitt fornærmet om jeg hadde fridd! Men det gjør meg ingenting, så lenge jeg ikke må vente for lenge
Nuffen Skrevet 10. juni 2011 #7 Skrevet 10. juni 2011 Kjæresten min er så utrolig bastant! Han SKAL fri, han SKAL kjøpe forlovelsesringer selv og han SKAL bestemme alt rundt frieriet. Jeg skal visstnok bare lykkelig og intetanende, og må for guds skyd ikke finne på å snu om rollene...! Han er veldig "gammeldags" med andre ord, han sier han vil si nei hvis jeg frir, av det prinsipp at HAN vil fri selv. Hehe. Hva synes dere? Er det ikke "riktig" om kvinnen frir til mannen? Synes du er utrolig heldig, jeg! I mine øyne er det det eneste rette at det er mannen som skal fri :-) . Myyyyye mer romantisk. Heldigvis er min kjære av samme mening, og vi er nå lykkelig forlovet :-) .
annelise Skrevet 11. juni 2011 #8 Skrevet 11. juni 2011 Vi prata mye om å gifte oss før vi forlova oss.., for forlove oss skulle vi når HAN hadde fridd... Hvor og når fikk ikke jeg vite selv om jeg visste han kom til å gjøre det.. Syntes det er mannens oppgave å fri.., noen "tradisjoner" må ikke bli ødelagt av likestillingen...
Tears.of.the.Sun Skrevet 11. juni 2011 #9 Skrevet 11. juni 2011 Jeg er også av den oppfatningen at det er MANNEN som frir Kvinner kan selvfølgelig hinte det litt fram og psykiske påvirke mannen i riktig retning, men at kvinnen stiller spørsmålet er feil for meg. At kvinnen kan være med på å kjøpe ringer osv, det syns jeg er helt greit.
Mynona Skrevet 11. juni 2011 #10 Skrevet 11. juni 2011 (endret) Det er jo noe han vil overraske deg med tenker jeg. Han vil planlegge, glede seg og endelig fri og se deg så lykkelig. Det er sikkert en stor opplevelse han ikke vil gå glipp av - å se deg så lykkelig og å overraske deg. Kanskje han allerede har planlagt hvordan det skal gjøres, men venter på den rette anledningen el. Ikke ta fra han den da - bare fordi du vil få fortgang i sakene... Som oftest er det jo kvinnene som styrer mesteparten av bryllupskalaset, kanskje han vil styre noe når det kommer til deres ekteskap også - på sin måte. Endret 11. juni 2011 av Mynona-83 1
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 11. juni 2011 #11 Skrevet 11. juni 2011 Ja, jeg skal ikke ta fra han dette siden han er så bestemt på det! Vi har jo bare vært sammen i snaue 1 1/2 år, så ingen hast
Wanita Skrevet 11. juni 2011 #12 Skrevet 11. juni 2011 Kommer vel ann på hva paret føler for selv vel??!! Jeg fridde til mannen min, var bare riktig av meg å gjøre det føltes det ut som. Selv om hadde egentlig hadde tenkt å fri til meg noen mnd senere. Så det var jo bare hyggelig syns han. En gledelig overraskelse. Men føler mannen virkelig for å fri selv så syns jeg nesten han skal få lov til det.
lille-lure Skrevet 13. juni 2011 #13 Skrevet 13. juni 2011 Jøss, hvilket århundre lever han i? Jeg har litt problemer med å forstå tankegangen bak sånt. Jeg fridde til mannen min. Jeg fikk ja, og han viste ingen tegn på at det skadet manndommen hans på noe vis. Jeg vil også hvordan gikk du frem????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå