cha Skrevet 10. juni 2011 #1 Skrevet 10. juni 2011 Hei:-) har du en god oppskrift på dressing? På forhånd takk:-)
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #3 Skrevet 10. juni 2011 Et beger rømmekolle med en halv sitron og passelig mengde hvitløk, persille og pepper.
Benedicte22 Skrevet 10. juni 2011 #4 Skrevet 10. juni 2011 Bare en helt enkel, En boks rømme, masse hvitløk, sitron, salt og pepper.
-Fisken- Skrevet 11. juni 2011 #5 Skrevet 11. juni 2011 Bare en helt enkel, En boks rømme, masse hvitløk, sitron, salt og pepper. En klype sukker i runder av smaken synes jeg. Godt med persille i også.
altsoja Skrevet 11. juni 2011 #6 Skrevet 11. juni 2011 ha rømme,urter timian eller persille eller di urtene du har tiljengeligt,salt og pepper og et fedd kvitløk som du kan godt kutte opp litt først for å unngå større biter av dette i dressingen.så kjører du alt i noen minutter med stavmixeren.kjempegod kvitløksdressing
Amélie E. Skrevet 11. juni 2011 #7 Skrevet 11. juni 2011 Oj, mye godt, må teste citrontipset :-) Jeg bruker soyayoghurt, lettrømme, græddfil (fra Sverige) eller yoghurt (eller blanding av de) med masse ferskhakket hvitløk, urter (varierer og kombinerer, helst ferske, f. eks; dill, estragon, timjan, gjessløk, persille, dropper av og til saltet men altid litt pepper sort eller hvit ettersom hva dressingen skal benyttes til. Nå skal jeg teste med citron også. Av og ti tilsetter jeg sennep, f.ex Dijon :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå