Gå til innhold

Har du dørbeskyttere (klem-beskyttere)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har flyttet til et hus hvor det er veldig mange flere dører enn i den forrige boligen vår! Synes det er vanskelig å holde oversikt over hvor alle husets fingre befinner seg til enhver tid, og kunne derfor tenkt meg dørbeskyttere. Barnehagen til poden har sånne på dørene sine, men ellers har jeg ikke sett dem noe steder.

Noen som har peiling?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

IKEA.

Skrevet

IKEA.

IKEA har dørstoppere som hindrer døra i å lukkes igjen, men jeg er ute etter "skinner" som en fester i døras høyderetning på innsiden (mot hengslene, på begge sider av døra), slik at det ikke blir noen glip der når døra åpnes. Barnehagen til poden har ulike typer, men de kjøper via en eller annen som kun retter seg mot bedrifter.

Gjest Tirkes
Skrevet

Du kan ikke høre om du kan få kjøpe gjennom dem, da?

Slike ting er ofte vrient å finne ellers. Eller kanskje ditt firma eller din samboers firma har noen konto hos dem og kan bestille? Da godt være et firma a.la Staples eller Witre som sikter seg inn på kontorutstyr i alle farger og variasjoner. Eller et firma som selgers bruksmateriale til skoler og barnehager.

• Liker 1
Skrevet

Du kan ikke høre om du kan få kjøpe gjennom dem, da?

Slike ting er ofte vrient å finne ellers. Eller kanskje ditt firma eller din samboers firma har noen konto hos dem og kan bestille? Da godt være et firma a.la Staples eller Witre som sikter seg inn på kontorutstyr i alle farger og variasjoner. Eller et firma som selgers bruksmateriale til skoler og barnehager.

Jeg jobber på en skole, men har ikke sett noen lignende sikkerhetstiltak der, så jeg går ut fra at de ikke handler med tilsvarende leverandører. Mannen min har heller ikke en sånn type jobb, og det virket ikke som at barnehagen var så behjelpelig heller. De har jo liksom kjøpt det de trenger av sikkerhetsutstyr.

Hm, merkelig at dette ikke er mer utbredt! Klemskader i hjemmet er jo så vanlig, og så utrolig smertefullt, at en skulle trodd det var like vanlig som komfyrvern.

Gjest Tirkes
Skrevet

Spør de neste gang du er der hva firmaet heter. Si at du har søkt etter produktet og ønsker å vite hvor de fikk de fra. Dersom de gjentar at de kun leverer til firma, smil søtt og pek på at du jobber for en skole og at skolen deres vil ha sånne til seksårs-klasserommene.

Så kan du ringe til det firmaet og spørre. De er sikkert behjelpelige på å peke ut noen som henvender seg til privatpersoner med den type produkt, eller kanskje tilby en løsning for deg?

Men jeg skal søke litt på nett. Ble litt nysgjerrig selv.

Gjest Tirkes
Skrevet

Her har de i allefall... :)

http://www.nk.no/productview/19442653/

Awesome!

Privatpersoner ytes ikke kreditt. De får sine varer tilsendt pr postoppkrav og betaler oppkravsgebyr. Ved forskuddsbetaling blir det ikke fakturert gebyr.

Alle produkter i katalogen, der pris er oppgitt til kr. 0,-, betyr at pris kun gis på forespørsel.

Vi tar forbehold om feil i priser eller annen informasjon på våre nettsider.

M.A.O så kan TS få bestilt! :-)

• Liker 1
Skrevet

Awesome!

M.A.O så kan TS få bestilt! :-)

:danse: Full pott! :tommelopp:

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for strålende research! Da har jeg sendt e-post til firmaet, og så håper jeg på napp snarest. Klemskader er skumle saker!

Skrevet

Brett en tykk frottéhandduk og heng over døra. Gratis og bra.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...