AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #1 Del Skrevet 10. juni 2011 Kan en ha svart bh under en hvit topp? Eller er det helt feil? og Hvor mye av bhen kan en vise under singlet/tsjorte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #2 Del Skrevet 10. juni 2011 Den bør være hvit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeCup Skrevet 10. juni 2011 #3 Del Skrevet 10. juni 2011 Ofte vil en hvit BH synes enda mer enn en svart BH under en hvit topp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #4 Del Skrevet 10. juni 2011 Hudfarget er best 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 10. juni 2011 #5 Del Skrevet 10. juni 2011 Om den svarte bh'en vises gjennom burde du kanskje velge noe annet. Under en slochy tank synes jeg mye av bh'en kan vises, men synes det ser best ut med en bandau, noe korsettlignende eller kort topp under. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 10. juni 2011 #6 Del Skrevet 10. juni 2011 Nei, og ingenting. Du kan vise litt av en fargerik bikini under en løs tanktopp, men ikke en vanlig bh under en topp. Det er grusomt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 13. juni 2011 #7 Del Skrevet 13. juni 2011 Det beste er hudfarget/beige, det synes minst. Har en litt pinlig historie med sort BH under hvit overdel. Det skjedde da jeg brukte sort BH under bunad en 17. mai for noen år siden. Bunaden min hadde blitt litt trang over brystet, og den BH'en som holdt brystene best på plass var sort. Jeg visste at det ikke var lurt med sort BH under hvitt, men tok sjansen. Det så greit ut da jeg forlot huset, men så begynte det å regne. Det striregnet mens jeg gikk i 17. mai tog og jeg ble søkk våt. Da klistret bunadskjorta seg til kroppen og den sorte BH'en ble synlig. Det var ikke bare meg som la merke til det, for jeg fikk høre det av ei venninne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 13. juni 2011 #8 Del Skrevet 13. juni 2011 Det beste er faktisk en rød bh under en hvit topp - for det synes faktisk aller minst. Hvis du ikke tror meg - prøv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #9 Del Skrevet 13. juni 2011 Tillegg: Bh-stropper i en annen farge enn en singlet med tynne stropper er også grusomt. Bh-stropper skal helst ikke synes, da blir jeg lei meg nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jay Skrevet 13. juni 2011 #10 Del Skrevet 13. juni 2011 Tillegg: Bh-stropper i en annen farge enn en singlet med tynne stropper er også grusomt. Bh-stropper skal helst ikke synes, da blir jeg lei meg nemlig. Du blir lei deg? Uansett, jeg synes at hudfarget fungerer bedre enn hvit under hvit topp. Sort bh blir kanskje litt vel corny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. juni 2011 #11 Del Skrevet 13. juni 2011 Ser at mange bruker sort BH under hvit topp for tida. Er visst en ny 'trend'. :gjeiper: Jeg synes det er stygt, og at det er bedre med en hvit BH om du ikke har en som er hudfarget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 13. juni 2011 #12 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg synes det er fint med synlig BH under en slouchy tanktopp. Men ikke en vanlig push up blondeBH eller t-skjorteBH, heller en som er laget for dette formålet som de fra Marlies Dekkers eller Lascivious. Eller en annen type BH som er ment å synes og ser litt mer ut som en topp eller bikinioverdel etc. Under en hvit tank synes jeg det er fint med sort, rød eller oransj BH. Men det er jo en spesiell type stil, skal jeg på jobb eller i "fint" selskap så bruker jeg hvit undertøysinglet under hvite gjennomsiktige topper for å skjule (den hvite eller hudfargede) BHen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå