AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #1 Skrevet 10. juni 2011 Hei! Jeg har noen litt skjemmende arr på kroppen, og lurer på om det finnes noen kremer for å dekke over dette. I disse dager smører jeg Kelo Cote (arrkrem) på for harde livet, og arrene har blitt mindre røde, men fortsatt er de ganske røde altså. Så har det seg slik at jeg gjerne vil gå i kjoler nå som viser mye hud, og skulle gjerne ha hatt noe som dekket over arrene, og som satt godt på. Altså en krem som ikke blir "spist opp" av fettet i huden så veldig fort. Finnes det noe slikt?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #3 Skrevet 10. juni 2011 Har desverre ikke noe svar til deg ts, men jeg lurer også på om den kremen hjelper på strekkmerker? Selv har jeg brukt et slags solpudder i kremform som jeg smurte på mine strekkmerker (har overalt), men da må jeg være veeeeldig brun for at det skal fungere..
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #4 Skrevet 10. juni 2011 TS: Aner ikke om Kelo Cote hjelper på strekkmerker. Aner faktisk ikke om det hjelper i det hele tatt. Men dette kan du raskt gå til et apotek som fører kremen og spørre om. Altså, du kan spørre om kremen hjelper mot strekkmerker på lik linje med andre arr. Jeg har lest at kremen hjelper mot rødhet i arrene. Så dersom du har røde strekkmerker vil kremen kanskje hjelpe mot dem? Men gå til et apotek og spør.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2011 #6 Skrevet 11. juni 2011 Mac har en foundation for ansikt og kropp. Jeg har aldri prøvd den, men hørt om mange som er fornøyde med den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå