Gå til innhold

Beskriv personligheten til brukeren over deg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte det kunne være morsomt med en tråd hvor man kan gjette/beskrive personligheten til de forskjellige brukerene! :)

Her kan man bruke inntrykk fra forumet, avataren eller bare gjette på noe..

En ren "kjede seg"-tråd bare for kos! :D

:skya:

Videoannonse
Annonse
Gjest Tirkes
Skrevet

Velger Avataren jeg.. :-)

FrøkenJosefin er en liten pjusk jente som nylig har forlatt redet. Pappa'n til Josefine forsvant før hun ble født og mamma'en til Josefine gjorde det hun kunne for å skaffe mat til ungen, og hun jobbet bare nattevakter. Som resultat er Josefine litt på skakke med søvnmønsteret sitt og hun elsker å være oppe om natten og sliter med å komme seg opp om morgenen.

Tross kostholdet hennes mor serverte, er ikke Josefine så glad i mus. Hun liker pølser. Og pannekaker. Iblant spiser hun pølser rullet i pannekaker, men det sier hun ikke til noen.

• Liker 2
Skrevet

Tirkes, er en tenker... en grubler som har mange ideer, og meninger!

Tror du stadig er på leting etter "meningen" med livet, MEN du har det bra...

Du liker det mystiske, og litt overnaturlige og kunne gjerne tenke deg og ha levd i en annen tid:)

Du er kreativ og liker og tegne....

Jeg må legge til at jeg ikke har sett noen andre innlegg av Tirkes!

Så dette er "basert" på denne tråden.. ;)

Skrevet

Velger Avataren jeg.. :-)

FrøkenJosefin er en liten pjusk jente som nylig har forlatt redet. Pappa'n til Josefine forsvant før hun ble født og mamma'en til Josefine gjorde det hun kunne for å skaffe mat til ungen, og hun jobbet bare nattevakter. Som resultat er Josefine litt på skakke med søvnmønsteret sitt og hun elsker å være oppe om natten og sliter med å komme seg opp om morgenen.

Tross kostholdet hennes mor serverte, er ikke Josefine så glad i mus. Hun liker pølser. Og pannekaker. Iblant spiser hun pølser rullet i pannekaker, men det sier hun ikke til noen.

Hihihi ååå gud hvor jeg lo av den nå! Skylder på paralgin forte etter tanntrekking.. :tannverk:

Du har rett i søvnmønsteret og pølser..elsker pølser!

Jeg tror du er en dame på sånn 30+ som er veldig glad i rødvin. Tror du har mange bekjente men få du egentlig liker.. Du har hatt noen turbulente forhold bak deg, men tror du har funnet en mann nå du har utrolig balanse med..

Du er tøff og sarkastisk, men har noen triggerpunkter hvor du kan fyre i bånn og bli sinna når du egentlig er ltit sår..

Også er du jævlig morsom! hehe

Gjest Seniorita
Skrevet

Drømmer2, er helt klart en drømmer! ;)

Jeg vik tippe at du elske å bade og slikker solen fra morgen til kveld.

Veldig fantasifull og lever ut dine drømmer.

Gjest Seniorita
Skrevet (endret)

Ånei, Frøken Josefine postet før meg. :)

Da får jeg ta deg og. :)

Frøken josefine er spontan og altid i godt humør.

Du er en bestemt person og du står på ditt.

Jeg tror du er i slutten av 20, begynnelsen av 30årene.

Du er gift og har to barn! :) (?)

Endret av Seniorita
Skrevet

Drømmer2, er helt klart en drømmer! ;)

Jeg vik tippe at du elske å bade og slikker solen fra morgen til kveld.

Veldig fantasifull og lever ut dine drømmer.

Hehe.. er nok en drømmer ja, på den ene og andre måten ;)

Jeg elsker vann, over alt... og blir brun så fort sola titter frem..

Jeg har nok ikke så god fantasi, MEN jeg jobber med og leve ut drømmene mine...... En dag, håper jeg!

Senorita: Du er mørk, langt hår glad, i fridager med sene kvelder og VIN :)

Men du er også ett skikkelig familie menneske, som setter tiden med familien og dine nærmeste høyt!

Like gjerne hytta med de, som shopping i utlandet med venner :)

????

Gjest Tirkes
Skrevet

Senorita er ei nordisk flott blond jente med foreldre som tvang henne til å ture rundt i bunad altfor ofte. Som et resultat tiltrekkes hun av litt mer eksotiske kulturer og har tilbrakt noen kvelder på sambaskole. Favorittreisemålene er rundt middelhavet og i latin-amerika. Piña Colada er favorittdrinken hennes og hun elsker rytmisk musikk, helst Shakira eller Gypsy Kings, og hun har som mål å bli instruktør i magedans.

Mammaen til Senorita er litt oppgitt, fordi Seniorita ikke bruker bunaden sin mer, men feiret sist 17.mai i en lett og lys sommerkjole og blottet brunfargen hun har jobbet på siden påskefjellet. Der hun spiste honningmelon istedet for appelsin.

Så klarte Drømmer om å poste før jeg var ferdig. Så vi forsøker en der også.

Drømmer om 2 liker Twilight og har en plakat av Edward Cullen på do som ingen skal vite om. Derfor får ingen låne doen til Drømmer om 2. Naboene hennes tror derfor hun er gniten på lommeboka som ikke leier rørlegger når alle gjestene hennes må låne doen dems.

Hun har fire barn og oppdrar dem i beste New Age-stil. Hun planlegger tvillinger, fordi hun tror 2 stk på en gang må være høydepunktet for en mor.

(Josefin! Du scorter fullt på rødvinen! :D )

Skrevet

Drømmer om 2 er veldig glad i barn og ønsker seg to av dem. Hun er like vakker på innsiden som på utsiden og søker etter noe i livet som gir henne mening i hverdagen. Hun er ørlite overtroisk og snill med alle rundt seg, men har også en litt "mørkere side" på lur som sjeldent kommer frem. :)

Skrevet (endret)

Er meget sensuell og har stor personlighet "fyller" rommet hun går inn i ! Er impulsiv , elsker å reise , spesiellt til varmere strøk. Har rå latter,ler høyt og ofte!

Endret av nickless
Skrevet

Drømmer om 2 er veldig glad i barn og ønsker seg to av dem. Hun er like vakker på innsiden som på utsiden og søker etter noe i livet som gir henne mening i hverdagen. Hun er ørlite overtroisk og snill med alle rundt seg, men har også en litt "mørkere side" på lur som sjeldent kommer frem. :)

Kjenner vi hverandre?? :)

Skrevet

Senorita er ei nordisk flott blond jente med foreldre som tvang henne til å ture rundt i bunad altfor ofte. Som et resultat tiltrekkes hun av litt mer eksotiske kulturer og har tilbrakt noen kvelder på sambaskole. Favorittreisemålene er rundt middelhavet og i latin-amerika. Piña Colada er favorittdrinken hennes og hun elsker rytmisk musikk, helst Shakira eller Gypsy Kings, og hun har som mål å bli instruktør i magedans.

Mammaen til Senorita er litt oppgitt, fordi Seniorita ikke bruker bunaden sin mer, men feiret sist 17.mai i en lett og lys sommerkjole og blottet brunfargen hun har jobbet på siden påskefjellet. Der hun spiste honningmelon istedet for appelsin.

Så klarte Drømmer om å poste før jeg var ferdig. Så vi forsøker en der også.

Drømmer om 2 liker Twilight og har en plakat av Edward Cullen på do som ingen skal vite om. Derfor får ingen låne doen til Drømmer om 2. Naboene hennes tror derfor hun er gniten på lommeboka som ikke leier rørlegger når alle gjestene hennes må låne doen dems.

Hun har fire barn og oppdrar dem i beste New Age-stil. Hun planlegger tvillinger, fordi hun tror 2 stk på en gang må være høydepunktet for en mor.

(Josefin! Du scorter fullt på rødvinen! :D )

Hahah.... Jeg liker TL, men har nok ingen plakater :)

her er dørene, OGSÅ dodørene opp for de fleste... haha.

Jeg har kun ett barn, men drømmer om 2...

Tvillinger hadde vært FANTASTISK.....

Og siden vi er IVF,ere så kan det jo skje...hahahahah...

Skrevet

Kjenner vi hverandre?? :)

:ler:

Nei, det gjør vi nok ikke. Jeg har vel knapt sett en post av deg her inne, men jeg tok meg tid til å kjenne etter på intuisjonen før jeg skrev. :klem:

Skrevet

:ler:

Nei, det gjør vi nok ikke. Jeg har vel knapt sett en post av deg her inne, men jeg tok meg tid til å kjenne etter på intuisjonen før jeg skrev. :klem:

Det var ment som en spøk ;)

Jeg syntes det du beskrev stemmet godt!!

:fnise:

Skrevet

Er meget sensuell og har stor personlighet "fyller" rommet hun går inn i ! Er impulsiv , elsker å reise , spesiellt til varmere strøk. Har rå latter,ler høyt og ofte!

Nickless er varmhjertet og rolig person. Hun liker kreative hobbyer og ser sjelden på TV. Er ikke religiøs men tror på at det finnes en Gud. Er et lykkelig menneske tross motsant i livet. Er en sterk kvinne med sterk personlighet, og hun er kun 100% seg selv med de aller aller nærmeste. Har et mål i livet hun jobber for å få.

:)

Gjest NozMonster
Skrevet

jeg tror Mystique X har en ganske mystisk personlighet.

at hun ikke åpner seg opp for hvem som helst, at det tar litt tid å bli kjent med deg, men når man først bli godt kjent, så er det umulig å ikke bli glad i deg!

jeg ser for meg at du er en god lytter, en omtenksom venn som setter de du er glad i sine behov foran dine. jeg tror du elsker å være sosial, og har et høyt energisk nivå! men jeg tror også du setter pris på en hjemme/ film - kveld med et fåtall venninner over en middag og sladder :)

jeg tror du har mange år med utdanning, og har en god og stabil jobb / inntekt!

Skrevet

Jeg vet hvordan personligheten din er jeg noss!

Du er snill, god, morsom,tøff, omtenksom og veldig søt,

Men du kan også være sårbar,liten og litt redd..

Til sammen er du en deilig pakke med Nossestuff! :D

• Liker 1
Skrevet

Noz er en "engel med skit på vingan" som er engasjert og interessert i ørten forskjellige ting. Noz verdsetter sine venner og oppfører seg pent mot alle andre, men hun har slått seg til ro med den omgangskretsen hun allerede har. Noz har en småsær sans for humor, men har vett til å være seriøs og stille opp når venninner trenger det. :)

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg vet hvordan personligheten din er jeg noss!

Du er snill, god, morsom,tøff, omtenksom og veldig søt,

Men du kan også være sårbar,liten og litt redd..

Til sammen er du en deilig pakke med Nossestuff! :D

du er lite ikke søt da jossenosse!!!

følte meg veeeldig bra truffet der skal jeg si deg!

og den siste setningen din...... :skratte: skulle skulle hørt latterutbruddet mitt der ja!

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz er en "engel med skit på vingan" som er engasjert og interessert i ørten forskjellige ting. Noz verdsetter sine venner og oppfører seg pent mot alle andre, men hun har slått seg til ro med den omgangskretsen hun allerede har. Noz har en småsær sans for humor, men har vett til å være seriøs og stille opp når venninner trenger det. :)

dæven! det der var skremmende du! er du en flue på veggen min her hjemme hos meg eller??? josefine traff jo blinken hun også, men hun har jeg tross alt blitt ganske bra kjent med! men det du skriver om min omgangskrets- det er AKKURATT slik det er! interessert i ørten ting? jaaaa, i alt egentlig! i ulik grad selvfølgelig, men jeg er interesert i alt i verden!

jeg ble så satt ut, at jeg tror nesten nestemann skal få beskrive

MsFoster......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...