Gå til innhold

Noen som har handlet rettetang fra ghd-norge.info?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Denne siden må vel selge falske produkter? Når de er så billige i forhold til andre steder...?

Noen som har handlet derfra? Jeg er skeptisk.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fake

AnonymBruker
Skrevet

Siden er 100% falsk.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar.

Men er det noen her som har fått produktet de har bestilt (som altså mest sannsynlig er fake), eller lar de bare være å sende noe som helst? Noen som vet?

ts.

Skrevet

Har de brukt google-translate for den siden eller?

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg reagerte også på at de må ha brukt google translate. Ser helt latterlig ut.

ts

AnonymBruker
Skrevet

mener å ha lest på en blogg at de sender produkter,men at det bare er fake.

Skrevet

Fake eller ikke, de sender i alle fall ut produktene de selger og de fungerer kjempe bra. Selv bruker jeg ikke rettetang, men søsteren min kjøpte derfra i oktober. Hun bruker den nesten hver dag, og hun kunne ikke vært bedre fornøyd. Husker at hun var veldig usikker på å bestille fra den nettsiden først, men hun tok sjansen. Tok lang tid før rettetangen kom, så jeg trodde i grunnen at hun var blitt lurt, men der viste det seg heldigvis at jeg tok feil.

Søsteren min har denne, og i tanke på at den koster 2000,- i frisørsalonger her i Norge er det absolutt et kupp.

AnonymBruker
Skrevet

Fake eller ikke, de sender i alle fall ut produktene de selger og de fungerer kjempe bra. Selv bruker jeg ikke rettetang, men søsteren min kjøpte derfra i oktober. Hun bruker den nesten hver dag, og hun kunne ikke vært bedre fornøyd. Husker at hun var veldig usikker på å bestille fra den nettsiden først, men hun tok sjansen. Tok lang tid før rettetangen kom, så jeg trodde i grunnen at hun var blitt lurt, men der viste det seg heldigvis at jeg tok feil.

Søsteren min har denne, og i tanke på at den koster 2000,- i frisørsalonger her i Norge er det absolutt et kupp.

Det er da ikke noe mer kupp enn å kjøpe et hvilket som helst annet, rimeligere merke. Siden den faktisk er fake, mener jeg.

• Liker 1
Skrevet

Det er da ikke noe mer kupp enn å kjøpe et hvilket som helst annet, rimeligere merke. Siden den faktisk er fake, mener jeg.

Kjøper man et hvilket som helst annet rimelig merke fungerer den sannsynligvis ikke like bra. Som skrevet tidligere har jeg ikke brukt rettetangen selv siden håret mitt allerede er helt rett, men personen jeg kjenner som har kjøpt denne har brukt en ekte fra frisørsalong og denne som muligens er fake. Hun merker ingen forskjell, så selv om den kanskje er fake er den i alle fall god uansett. Derfor ville jeg mye heller betalt under halveprisen og bestilt fra ghd-norge, men det får være opp til hver enkelt hvor mye man er villig til å betale..

Skrevet

Om du er usikker, så sjekk siden her. Den siden der er hvertfall fake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...