Gå til innhold

Jeg har alltid gjort det alle andre vil! Nå vil jeg oppleve noe nytt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det forventes av meg at jeg skal begynne med studier til høsten og jeg har jo egentlig planer om det, men jeg vil ikke.. Jeg har ikke fått søkt på det jeg har mest lyst til og ligger derfor litt dårlig an på det området.. Er jo dumt å begynne på noe man ikke har veldig lyst til? Jeg vil oppleve noe nytt!!

Å reise verden rundt er ikke noe for meg tror jeg, ikke er jeg glad i å fly for mye og jeg reiser jo alene.. Har ikke super lyst til å reise helt alene sånn. Men har tenkt på å reise til en gresk øy, eller et sted i Spania/Frankrike og jobbe litt, leve litt, møte nye mennesker. Noen som har gjort noe sånt? Bare reist liksom? Noen tips i såfall.. Hvor skal man starte? Hva trenger man ha med seg, noe annet dere kunne foreslå?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Working holiday i Australia?

Et år som handler for hundekjører?

Folkehøgskole innenfor noe du syns er spennende?

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Jeg gjorde frivilig arbeid et år, det var en utrolig givende og lærerik opplevelse. Man kan jo reise så godt som hvor man vil i verden for å være voluntør, så det kan jeg absolutt anbefale:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flyttet land ganske så impulsivt to ganger. :)

Jeg vet ikke hva du spesifikt vil ha svar på, men har du tenkt å holde deg i Europa, er det egentlig ingen problem å flytte. Det er fritt frem å flytte og jobbe innen EU, og du slipper også den papirmøllen det blir hvis du skulle flytte lengre vekk.

Har du tenkt på å studere språk et år? Det vil være et kjempepluss på CV-en til senere. (Og også kanskje noe du kan få støtte hos lånekassen til?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...