bluebird Skrevet 13. november 2003 #1 Skrevet 13. november 2003 Vurderer å kjøpe smykke til sambis, men er usikker på hva som er "inn". Eller er det helt ut for menn å bruke smykker? Harry? Spytt ut akkurat hva du mener. Her er noen smykke-eksempler: Bjørklund Noen som har andre eksempler?
tuji Skrevet 13. november 2003 #2 Skrevet 13. november 2003 Anheng synes jeg er kjempeharry, og jeg foretrekker en stilig klokke som manns-smykke, evt. en enkel slipsnål og/eller mansjettknapper (ikke med stener eller perlemor i, og ikke formet som golfspillere, dollartegn og andre "morsomme" ting)
Gjest Lea Skrevet 13. november 2003 #3 Skrevet 13. november 2003 For meg spiller det ingen rolle om menn har smykker eller ikke. Sambo har et kjempetøft kjede i stål (?). Helt enkelt, men ganske kraftig (som flatklemt kjetting liksom, bare mye tynnere ). Tror at han kjøpte det på en av disse smykkekjedene som har moderne smykker (Arts & Crafts?). Stål er tøft til gutter, synes jeg da. Men det må være den matte typen.. ikke den blanke!
Gjest care Skrevet 13. november 2003 #4 Skrevet 13. november 2003 Anheng synes jeg er kjempeharry' date=' og jeg foretrekker en stilig klokke som manns-smykke, evt. en enkel slipsnål og/eller mansjettknapper (ikke med stener eller perlemor i, og ikke formet som golfspillere, dollartegn og andre "morsomme" ting)[/quote'] Enig med du
Gjest Diva i.i. Skrevet 13. november 2003 #5 Skrevet 13. november 2003 Jeg synes ikke herresmykker er ut eller harry. Men vil si at noen kler smykker bedre enn andre. Det har mye med stilen og personligheten å gjøre, slik som på kvinner. ( vil med det si at jeg ikke liker store flashy gullringer med gigantiske stener på herrer... ikke på damer heller for den saks skyld ) Når sant skal sies, så synes jeg ikke så mye om de første smykkene i linken med firkantet anheng og liknende. Men det er bare min smak igjen. Har sett en del stilige kjeder som er av ikke-metaller,- dvs tre, skjell, plast etc. En kamerat av samboeren min hadde en gang på seg et stilig kjede. Det så "ungt og hipt" ut og var en frâsch topp på antrekket. Det var hvitt / beige og så ut som det var laget av noen "naturmaterialer". Vi har prøvd å se etter slike i ettertid, for sambo vil muligens vurdere et Men det er ganske vanskelig synes jeg. Sambo har et kjede fra før av,- og det er i slik "kjetting"-style. Helt ok, og noen gensere / trøyer passer det spesielt bra inntil. Hva som er "in" vet jeg ikke, men se litt an på stilen / smaken til din kjære ang kjøp av smykker ? Hva tror du han liker / kler ? Flere linker: http://ijgroupe.com/mens_jewelry.htm http://www.jewelry-by-anixi.com/webcontent29.htm Lykke til med kjøpet da! Vet det kan være litt vanskelig... :D
Gjest Lady-M Skrevet 13. november 2003 #6 Skrevet 13. november 2003 Synes er kjeder i "anker" eller "panser" er fint til menn. Anheng er litt harry...
bluebird Skrevet 13. november 2003 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2003 Anheng synes jeg er kjempeharry Takk. Da fikk jeg bekreftet mine mistanker. Slipsnål og mansjetter er jo stilig, men hvis jeg kjøper det så kommer de nok bare til å bli brukt hvert skuddår eller sjeldnere. Men jeg har heldigvis flere idéer på lager.
bluebird Skrevet 13. november 2003 Forfatter #8 Skrevet 13. november 2003 Har sett en del stilige kjeder som er av ikke-metaller,- dvs tre, skjell, plast etc. En kamerat av samboeren min hadde en gang på seg et stilig kjede. Det så "ungt og hipt" ut og var en frâsch topp på antrekket. Det var hvitt / beige og så ut som det var laget av noen "naturmaterialer". Ja, sånne har jeg også sett. Litt sånn ung-hipp-backpacker-stil? Fine de, men jeg hadde liksom sett for meg noe mer gullsmedaktig, hvis du skjønner. Hva som er "in" vet jeg ikke' date=' men se litt an på stilen / smaken til din kjære ang kjøp av smykker ? Hva tror du han liker / kler ? [/quote'] Den smukke kler alt. Vet ikke hva han liker.. Kan jo spørre, men det ødelegger litt av overraskelsen. Takk for det. Og takk til alle for bra innspill. Alltid fint å høre hva andre mener.
Devi Skrevet 13. november 2003 #9 Skrevet 13. november 2003 Jeg syns ikke anheng er harry, jeg. Noen kler det, andre gjør det ikke helt enkelt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå