Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir kinodate med en jeg liker neste uke, og selfølgelig gleder jeg meg! noen som har tips? redd for pinlig stillhet, og andre ting jeg må passe på..? er forresten 16, og det er første daten..

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Kræsj
Skrevet

blir kinodate med en jeg liker neste uke, og selfølgelig gleder jeg meg! noen som har tips? redd for pinlig stillhet, og andre ting jeg må passe på..? er forresten 16, og det er første daten..

Man pleier ikke å snakke så mye på kino, så det går nok bra.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det går mye lettere enn du tror hvis du husker å puste med magen og at han faktisk er der fordi han liker deg også. Hvis du er redd for pinlige stillheter kan du bare tenke ut et par spørsmål på forhånd for å finne litt mer ut om ham. Alle liker å snakke om seg selv. :)

• Liker 1
Skrevet

Man pleier ikke å snakke så mye på kino, så det går nok bra.

Hahaha, men altså, vi kommer jo til å sitte i kiosken å snakke før da, og selvfølgelig etterpå :) men takker for svar.

AnonymBruker
Skrevet

du snakker nu til han som du gjør med venninner og venner før en film osv.

Skrevet

Skjønner du har litt nerver, men det går helt sikkert bra :) Hvis det blir stille av og til så ikke få panikk - han er sikkert også nervøs. Hvis du synes det blir for ille og ikke helt vet hva du skal si, still spørsmål om ham og la ham snakke.

Etter filmen snakker dere selvfølgelig om filmen ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...