Gå til innhold

varebil

Gjest Gjest_Michelet

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Michelet

Skal kjøpe en varebil i prisklassen 15-25.000, og lurer på om noen her har peiling på hvilke merker man bør styre unna og hvilke som er verdt å se nærmere på? :)

Håper noen vet mer om bil enn meg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må under ingen omstendighet kjøpe første generasjon av Mercedes Vito. Disse er verd vrakpanten minus kostnaden i tid og drivstoff for å få dem kjørt til huggeren, ikke en krone mer.

Personlig er jeg svak for Mitsubishi L400. Ikke akkurat gode kjøreegenskaper eller høy komfort, men svikter aldri og overgår (!) diverse SUVer på dårlig underlag.

Dersom du kan klare deg med varebil i pizzabilstørrelse får du nyere biler som oppfører seg bedre på motorvei.

Vanskelig å anbefale noe spesifikt uten å vite mer om behovet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Eneste varebil jeg har vært borti er vel ikke en 100% kassebil, men Citroën Berlingo. Sambo har en firmabil i det merket og jeg synes den er fin å kjøre. Og har ikke vært mye trøbbel med den bilen de tre åra den har stått på tunet her.

Det er 2003-modell, tror jeg, vet ikke helt hva priser de ligger på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og takk for svar :smilyblomst:

Samme hvilken type varebil egentlig,enten med gitter mellom setene og bakdelen,eller type pizzabil som er adskillt fra sittedelen :)

Skal brukes som vanlig bil,ikke som arbeidsbil. utseende betyr lite,er ute etter en bil som det er lite kluss med(man har jo dog aldri noen garanti selvfølgelig) :briller:

Endret av Iza'bella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da regner jeg med at du mener at denne skal ses nærmere på.

Ja? Var jo det han spurte om og det jeg svarte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Ja? Var jo det han spurte om og det jeg svarte på.

Hun spurte om hvilke hun skulle styre unna og hvilke hun skulle se nærmere på.

Du skrev bare ned en bilmodell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde styrt unna Opel Combo hvertfall. Kjørte slike da jeg jobbet hos Peppes og det er en skikkelig møkkabil. Hadde automatgir og det rykka skikkelig til hver gang den gira. Ingen som likte de bilene. Jeg er glad i Touran, men de er desverre litt dyrere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...