Gå til innhold

Sier han har dame

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har surret litt med en fyr. Ble kjent på nettet og før jeg traff han sa han at han var i ett langdistanseforhold. Jeg har nå funnet ut at han ikke har noe dame, og er litt forvirra..... Hvorfor i alle dager ville han si noe sånnt da han ikke har det?

Han sender meg stadig meldinger og vi treffes innimellom, koser og har sex. Kan det være fordi han ikke ønsker ett forhold? Kan han ikke bare si det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvorfor i all verden har du sex med en som sier han har dame? :klo:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor spiller det noen rolle over det når du gikk inn i det og visste han var utilgjengelig for et forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fable

Om han lyver til deg eller dama er da irrelevant for deg vel =D

Du puler han jo ...så moralske kvaler har du jo ikke uansett.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi at han vil ha sex med deg uten forpliktelser, så han sier at han allerede er i et forhold sånn at han kan fortsette med sexen med deg og slippe forpliktelsene? Obvious.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi at han vil ha sex med deg uten forpliktelser, så han sier at han allerede er i et forhold sånn at han kan fortsette med sexen med deg og slippe forpliktelsene? Obvious.

Jepp, det stemmer nok. I tillegg vet han at damer blir keen hvis de vet at andre damer liker ham. En ekstra bonus er det at de kan konkurrere ut dama hans, og han er selvsagt klar over at endel jenter tenker sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

TS her. Ja han sa det sikkert i begynnelsen fordi han ikke var interessert i noe mer enn sex. Nå i det siste, da jeg har spurt han om dama hans, sier han at det ikke går så bra osv. og at han ikke vet hvorfor de fortsatt er sammen.....

Jeg håper jo at han skal få litt følelser for meg, da, og at det er derfor det plutselig går så dårlig mellom han og "dama" (som han ikke har) HAHA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jo at han skal få litt følelser for meg, da, og at det er derfor det plutselig går så dårlig mellom han og "dama" (som han ikke har) HAHA!

Jeg forstår bare ikke hvorfor i all verden du vil være sammen med en som lyver om at han har dame? Det er lavmål for meg. Både av deg og han. Seriøst, hva med å finne deg en genuin, flott fyr som forteller SANNHETEN om ting?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Mange grunner det. Bare han vet for sikkert men..

- kanskje han bare vil ha deg på gress uten at du ber om noe mer.

- kanskje han har dårlig erfaring med jenter som presenterer ham for mamma etter første date.

- kanskje som flanør sier, han tror han får draget på damer ved å være mer uoppnåelig.

- kanskje han egentlig ikke hadde tenkt å innlede noe med deg, og var litt nervøs for at du ikke var attraktiv eller at du luktet vondt før han traff deg for første gang, og at "jeg har dame" er verdens beste unnskyldning til å trekke seg fra noe uten å være ærlig avvisende... også luktet du godt og nå sitter han i det, og siden han er dust, så lyver han seg sakte ut av løgnforholdet i stedet for å være ærlig.

- kanskje han har dame.

- kanskje han har tre damer og fire til som deg.

- Kanskje han egentlig har type og skjemmes over å ha sex med damer.

Hvem vet - uansett så stiller jeg meg bak FrøkenJosefine, skjønner ikke helt hvorfor du plages om hvorfor han lyver eller ikke, etter å ha villig lagt deg til rette som "den andre kvinnen"....

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg forstår bare ikke hvorfor i all verden du vil være sammen med en som lyver om at han har dame? Det er lavmål for meg. Både av deg og han. Seriøst, hva med å finne deg en genuin, flott fyr som forteller SANNHETEN om ting?

TS her...

Fordi jeg har blitt håpløst forelsket i han :rodmer: Skulle ønske jeg ikke var det, men har blitt det, og klarer ikke gjøre noe med det......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så ser jeg ikke noe win i denne situasjonen! I alle scenarioer

* Han har dame og er da utro, fyren er da et svin

* Han lyver om at han har dame, fyren er da en løgner og er i tillegg ikke interesert i deg..

I tillegg har du jo sex med en fyr som du VET er en av de to?

The messes people get themselves in to..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uansett så ser jeg ikke noe win i denne situasjonen! I alle scenarioer

* Han har dame og er da utro, fyren er da et svin

* Han lyver om at han har dame, fyren er da en løgner og er i tillegg ikke interesert i deg..

I tillegg har du jo sex med en fyr som du VET er en av de to?

The messes people get themselves in to..

Ding, ding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...