Gjest bare lille meg... Skrevet 13. november 2003 #1 Skrevet 13. november 2003 Er det noen som kan hjelpe meg i å finne noen fine innbydelser? Gjerne noen tips om hvordan vi kan lage selv... Klem teresejo
Henri Skrevet 13. november 2003 #2 Skrevet 13. november 2003 Det jeg gjorde var å brette et sort A4 ark i to, (som en bok) brukte en mønstersaks og klippet langs de tre kantene, slik at den fikk en litt "reven look". På fremsiden hadde jeg kjøpt klistermerker med "Innbydelse" i sølv, samt jeg har fått laget stempel monogramet vårt, (TAKK TEX) og en stempelpute av et par som kysser. Øverst satte jeg innbydelse, deretter stemplet jeg monogrammet under der, og til sist det kysseparet. Monogrammet og paret drysset jeg over embossingpulver i sølv og smeltet. Inni innbydelsene har jeg limet inn mindre lyse ark med den aktuelle teksten. (som forøvrig er skrevet på data for å ikke bli altfor overatbeidet, pluss at jeg har håndskriften til en gris... )
kimmi Skrevet 13. november 2003 #3 Skrevet 13. november 2003 vi blir nok antageligvis bare å kjøpe noen vakre ark på bokhandelen og skrive på pc. ikke så veldig spennende, men pent og realt. er ikke den helt store "klippe og lime" dama, jeg....
Tjorven Skrevet 13. november 2003 #4 Skrevet 13. november 2003 Her finner du en innbydelse jeg har laget: http://ez.kvinneguiden.no/article/articleview/148/1/7/
Summis Skrevet 13. november 2003 #5 Skrevet 13. november 2003 Jeg kjøpte litt tykkere beige ark hos bokhandel. Klippet de i 2, og så brettet jeg de igjen (A5), klippet forøvrig rundt kanten med en mønstersaks. Tok 2 hull i siden og tredde gjennom en hvit sløyfe som jeg festet 2 "gullringer" på. Fosiden satte jeg på klistermerker, meg innbydelse og hjerter. Ble kjempeflotte, og fikk masse skryt av de. Synes at det er litt mer personlig om man lager de selv, og hvis man har tid og er kreativ, så hvorfor ikke.
Augustbrud02 Skrevet 14. november 2003 #6 Skrevet 14. november 2003 Vi hadde disse invitasjonene: http://ez.kvinneguiden.no/article/articleview/43/1/7/
Siam Skrevet 16. november 2003 #8 Skrevet 16. november 2003 Sjekk boken "Barbaras Papper". Der finner du masse fine ideer til alle mulige slags innbydelser, kort og bordkort. Jeg så den på Norway Designs, men den finnes sikkert i bokhandelen også. Den koster rundt 400,-
Snurre Skrevet 16. november 2003 #9 Skrevet 16. november 2003 Jeg laget noen innbydelser jeg fikk kjempe mye god tilbakemelding på og skal nå lage både til et bryllup til og en 30 års dag. Det jeg gjorde var å kjøpe tramsparent papir på Panduro med snøkrystall motiv (finnes også med roser, noter, og prikker tror jeg). Disse arkene breddet jeg med kortsiden mot hverandre slik at jeg fikk en tynn og avlang innbydelse. Deretter hadde jeg kjøpt ekstra fint hvitt papir med litt tykkelse som jeg printet tekst og logoen vår (akvarel hjerte + navn og giftedato). Skriften var i blå løkkeskrift. Rundt innbydelsen midt på knøt vi et hvitt slikebånd for vi laget sløyfte midt på forsiden. De ble veldig flotte (om jeg får lov å si det selv), mange trodde vi hadde kjøpt de. var på Norway Designe å kjøpe avlange konvolutter hvor vi trykte adresse og igjen logo med samme farge og font. Tilslutt satt vi på de fine bryllupsfrimerkene Tex fortalte meg om
Gjest bare lille meg... Skrevet 16. november 2003 #10 Skrevet 16. november 2003 Takk for tips alle sammen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå