Gå til innhold

Hvordan synes dere en sexy jente ser ut?

Anbefalte innlegg

Gjest liketoimpress;)
Skrevet

Hva synes dere gjør en jente sexy og pen å se på?

f.eks mye sminke, utrigning, krøllete hår, kjole, store pupper...?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kvinnelige former, som i timeglassfigur. Samt utstråling av selvsikkerhet.

AnonymBruker
Skrevet

Sånn:

• Liker 2
Skrevet

Hva synes dere gjør en jente sexy og pen å se på?

f.eks mye sminke, utrigning, krøllete hår, kjole, store pupper...?

Marilyn Monroe så bra ut.

Ett vakkert smil er forresten sjarmerende.

Utringning , hår, kjole og pupper er det ikke så lett å få øye på, fordi ansiktet trekker det meste av blikket.

Gjest Heloise
Skrevet

Timeglassfasong, langt bølgete hår, små bryster, små feminine hender og føtter.

Skrevet

Trent (altså slank men sunn slank), timeglass, middels pupper, langt tykt hår, naturlig pen slik at hun ikke trenger å være oversminket.

• Liker 3
Skrevet

Sånn:

YES YES YES, finally.... kvinner som SER UT som kvinner, ikke pinnedyr. BRA VOGUE!!!

• Liker 1
Skrevet

som Marilyn Monroe.<3 blir sjalu jeg.. :rodmer:

Skrevet

Naturlig, med feminine former (timeglassfigur). Store eller små pupper spiller egentlig ikke så stor rolle, så lenge hun ikke er fylt opp med silikon og botox fra topp til tå. Beyonce er min kvinnelige favorittartist. Hun er også, i mine øyne, definisjonen av vakker, og på mange måter veldig sexy! :rodmer: Jeg syns hele dama er fantastisk, både det hun står for, utseendet, sangstemmem, osv. (Kan egentlig ramse opp det meste som er av positive ord). :jepp:

Bare se selv!

- Ellers så synes jeg at selvsikkerhet er et viktig komponent i det å være sexy :lur:

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Ei jentes attraktivitet er som en lenke, og en lenke er aldri sterkere enn sitt svakeste ledd.

Om jenta er pen dagen derpå, etter alt for mye øl, svett dansing, løpt gjennom regnet, heftig fyllesex og en urolig natt - da er hun sexy :)

• Liker 6
Skrevet

Eg har aldri forstått kvifor Scarlett Johansson ofte vert plassert i kategorien for vakker.

MEN så såg eg ein film der ho medverka, og då tenkte eg at denne dama har verkeleg det vetle ekstra. Ho kan sjå ut som "the girl next door" i fjeset, men kombinert med kropp og måten ho framstår på, så vert ho HOT!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

noen som syns det er mindre sexy med mørkhudede som bla. beyonce ?

• Liker 1
Gjest KateW
Skrevet

ER ikke definisjonen på timeglass at man har BÅDE pupper og hofter? Timeglass uten store pupper er jo som whisky on the rocks uten is...

Smal midje og brede hofter og små pupper er Pærefasong.

Hele poenget med timeglass er jo at det er omtrent akkurat like mye over som under midjen, og at midjen er ekstremt smal.

• Liker 6
Skrevet

noen som syns det er mindre sexy med mørkhudede som bla. beyonce ?

Nei, synes ofte de er mer sexy, mørkhudede og latinske kvinner har ofte mer former enn hvite kvinner.

Gikk på skole med ei som hadde så fin rumpe at til å med vi jentene ikke klarte å la være å snu oss etter henne :)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...