Gå til innhold

AU valuta, hva er det?

Gjest Frk.Poppins

Anbefalte innlegg

Gjest redstar

Heisann alle sammen:)

Nylig begynt å handle på ebay, og da ser jeg at prisene står oppført som AU, feks Price:Price from: AU $23.90

Er dette dollar eller australske eller hva? Trodde alt man handla her var amrikanse dollar jeg eller har jeg missforstått helt? :P

Er det australske $ jeg skal regne fra eller amrikanse?

Takker veldig veldig for svar for det er såååå mye jeg har lyst å handle:p¨

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest redstar

Men når jeg regna et regnestykke så var det jo ikke mye forskjellen på amrikanske og australske men er greit og være på den sikre siden før jeg beynner og handle:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er australske dollar, ja. Men forskjellen er ikke veldig stor, så det har igrunn ikke så mye å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AU er australske dollar, ja :) Står det AU skal du regne fra australske, ikke amerikanske.

Hvilken valuta prisen oppgis i tror jeg kommer an på selgeren. Har sett selgere som både har priser i AU og USD. Men mesteparten av tingene jeg kjøper er oppført i USD.

Hvis du foretrekker å bare se produkter oppført i USD (eller Euro, for den saks) kan du gjøre følgende

- Gjør et søk, f. eks "sunglasses".

- Klikk på linken "Advanced" som dukker opp ved siden av Søk-knappen på toppen av siden.

- Under Currency, velg US dollar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AU$ = Australske dollar

NZ$ = New Zealand dollar

CAD = Canadiske dollar

kursen i markedet for 1 AUD = 5.76 så kan du regne med ca 1-3 % påslag fra leverandør, noen tar t.o.m mer.

Kursen mellom AUD/USD er 1.06 og USD/NOK er 5.4300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...