Gjest redstar Skrevet 10. juni 2011 #1 Del Skrevet 10. juni 2011 Heisann alle sammen:) Nylig begynt å handle på ebay, og da ser jeg at prisene står oppført som AU, feks Price:Price from: AU $23.90 Er dette dollar eller australske eller hva? Trodde alt man handla her var amrikanse dollar jeg eller har jeg missforstått helt? Er det australske $ jeg skal regne fra eller amrikanse? Takker veldig veldig for svar for det er såååå mye jeg har lyst å handle:p¨ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 10. juni 2011 #2 Del Skrevet 10. juni 2011 Men når jeg regna et regnestykke så var det jo ikke mye forskjellen på amrikanske og australske men er greit og være på den sikre siden før jeg beynner og handle:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #3 Del Skrevet 10. juni 2011 Det er australske dollar, ja. Men forskjellen er ikke veldig stor, så det har igrunn ikke så mye å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camya Skrevet 10. juni 2011 #4 Del Skrevet 10. juni 2011 AU er australske dollar, ja Står det AU skal du regne fra australske, ikke amerikanske. Hvilken valuta prisen oppgis i tror jeg kommer an på selgeren. Har sett selgere som både har priser i AU og USD. Men mesteparten av tingene jeg kjøper er oppført i USD. Hvis du foretrekker å bare se produkter oppført i USD (eller Euro, for den saks) kan du gjøre følgende - Gjør et søk, f. eks "sunglasses". - Klikk på linken "Advanced" som dukker opp ved siden av Søk-knappen på toppen av siden. - Under Currency, velg US dollar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 10. juni 2011 #5 Del Skrevet 10. juni 2011 AU$ = Australske dollar NZ$ = New Zealand dollar CAD = Canadiske dollar kursen i markedet for 1 AUD = 5.76 så kan du regne med ca 1-3 % påslag fra leverandør, noen tar t.o.m mer. Kursen mellom AUD/USD er 1.06 og USD/NOK er 5.4300 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå