Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte parfyme fra ebay som var markert som "nytt", jeg fikk varen igår og på boksen står det edt, jeg hadde bestilt edp.

Jeg åpner boksen og ser at det er en annen parfyme fra samme serie inni!!

Boksen så gammel og slitt ut innvendig og utvendig, det viser også at det ikke er ny.

I tillegg så hadde den blitt sprayet, og jeg vet siden jeg er en samler og kjenner mine parfymer.

Jeg sendte en mail til dem at jeg krevde alle pengene mine tilbake og at de måtte betale for frakten ffor retur. Siden feilen er fra deres side og ikke min.

Han godtar dette, men sier i tillegg at det står ikke på nettsiden at det skal være innpakket i plast, og at de må spraye parfymene for å teste og den funker som den skal før de sender dette ut. Dette er en selger med gullmedalje merke, det betyr at han er liksom legitim.

Jeg ble så forbanna at jeg holdt på å eksplodere :kjempesinna:

Så nå sitter jeg her og tenker at, burde jeg bare klage til ebay og si at de selger slike "nye" varer, og det gjør jeg selvfølgelig etter at jeg har fått pengene mine. Synes ikke slike selgere burde få lov til å eksistere på ebay altså. :fy_fy:

Råd til ebaykjøpere:

* Returner alltid feilvarer. De tjener på slike "feil".

* Ikke anta at du fårt det du har bestilt, det er ikke Norge. Sjekk ganske nøye om det er det du bestilte, kvalitet, merke osv.

* Husk på at ebay buyer protection er din sikring, de er politiet der og om du ikke får løst problemet så snakk med dem, de hjelper deg, også økonomiske konflikter. Hvis de får mer enn en slik klage så blir businessen deres stengt.

Til slutt vil jeg si at ebay er et kjempefint sted, har gjort maaange kupp der, ikke bli skremt. :gjeiper:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt MYYYYYYYYYYE på ebay, sikkert spart 100 000 kr der oppgjennom årene, og mer til tenker jeg. Har hendt fååå ganger at jeg har kjøpt noe som ikke var som lovet, det gikk veldig greit å bytte det og alt. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...