Gå til innhold

Flere som tårene bare strømmer hos?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahahha, når jeg ser på extreme makeover, så sitter jeg som normalt og ser tv, men så kommer det til der de skal få se sitt nye hjem, og bussen flyttes, da renner tårene mer enn noengang haha.

Flere som har det sånn? :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bahaha, rene syndefloden her iblant. Spesielt om familien virkelig "fortjener" det. :fnise:

Skrevet

Jeg får makk av den serien! Hele tiden det samme; tåredryppende triste historier, snille, hjelpsomme crew-medlemmer som later som de aldri har sett huset før, og planlegger alt på stedet. En hyper programleder som brøler rundt og filmer rivingen av huset mens familien sitter i Disneyland og Oh My Gosh-er.

Så er de godt igang med byggingen, og oppdager at de har glemt masse stæsj, så de må søkklaste noen handlevogner hos Sears.

Så kommer familien hjem, bussen flyttes, på ny masse Oh My Gosh-ing, tårefremkallende musikk i bakgrunnen, og crew-medlemmer som må klemmes fordi de er så flinke og snille.

Inn i huset for å se på temarom som guttungen på fem med rommet fullt av dinosaurer vil avsky før han fyller seks, og foreldrene må Oh My Gosh-e masse over the master bedroom, med det tilstøtende luksusbadet.

:bond:

Jeg så på det i begynnelsen. Og jo, det er fint for disse familiene å få et nytt, flott og funksjonelt hjem. Det er konseptet jeg vil spy av.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig med Spoven, de bare MÅ få masse kred fra familiene de bygger huset til, det MÅ gjøres sånn at "se på oss så snille vi er".

Dessuten har jeg hørt noe om at det er vanskelig å holde disse husene pga dyr strøm.

Skrevet

Enig med Spoven. Det er så klissete og.. Amerikansk! Til å spy av. Ingen tårer hos meg. :ler:

Gjest Fable
Skrevet

Problemet med den serien er jo at husene er til fattige familier som ikke har råd til å kjøpe nye sokker engang. Så får de et GEDIGENT hus, nå skal de plutselig ha råd til å varme ett slik hus, betale mer skatt og alt det som kommer med... var jo artikkel på artikkel om folk som var med på programmet som har mistet huset sitt.

De viser for tiden reprise av den første sesongen...der nøyer de seg med å forsterke vegger, pusse opp innvendig og gjør huset levbart uten å gå helt mongis.

Uansett, nei, gråter ikke av slike programmer. Men jeg skjønner at de som er med i programmet gråter.

Skrevet

synes det er flott at en familie får hjelp,men det blir for mye! Tenk på hvor mange andre familier de kunne ha hjulpet,om de modererte seg litt. Synes det bruker for mye penger pr.familie og slik luksus kunne de godt ha tonet ned litt og dermed hjulpet flere..

Og han derre Ty programlederen,orker jeg ikke.Makan til masehue!

• Liker 1
Skrevet

Jeg gråter som bare det og husene blir jo nydelige! Men som nevnt over her må det jo kreve enormt med penger å bo i og vedlikeholde de fleste husene. Men noen av dem får jo nedbetalt huslånet, får energisparehus, penger til husholdningen osv, så de kan nok klare seg fint i det nye huset. Det er jo også avslørt at noen av familiene lyver for å få nytt hus da, noen forfalsker sykdom, andre har god råd og høy lønn... Men underholdende er det ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kaster opp litte grann i munn når jeg switcher tv kanaler og den serien dukker opp på plasmaen...

• Liker 2
Gjest Heloise
Skrevet

Synes synd på de familiene jeg. De har jo ikke råd til å ha husene etter en periode. Hvorfor ikke gi dem mindre hus som de har råd til? Mindre TV'er og fancy drit de ikke trenger (og ikke vil ha om et par r uansett..) og heller gi dem noe "med føttene på jorda" istedet for palass? USA, "bigger is better", my ass.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal innrømme at det har blitt en del tårer når jeg har sett på.

Men det jeg ikke forstår, er hvorfor de skal få så svære hus?

Hvorfor ikke hjelpe fler familier ved å bygge hus med normal størrelse og ikke king size hus? Jeg tror familiene ville blitt like glad.

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Jeg får makk av den serien! Hele tiden det samme; tåredryppende triste historier, snille, hjelpsomme crew-medlemmer som later som de aldri har sett huset før, og planlegger alt på stedet. En hyper programleder som brøler rundt og filmer rivingen av huset mens familien sitter i Disneyland og Oh My Gosh-er.

Så er de godt igang med byggingen, og oppdager at de har glemt masse stæsj, så de må søkklaste noen handlevogner hos Sears.

Så kommer familien hjem, bussen flyttes, på ny masse Oh My Gosh-ing, tårefremkallende musikk i bakgrunnen, og crew-medlemmer som må klemmes fordi de er så flinke og snille.

Inn i huset for å se på temarom som guttungen på fem med rommet fullt av dinosaurer vil avsky før han fyller seks, og foreldrene må Oh My Gosh-e masse over the master bedroom, med det tilstøtende luksusbadet.

Jeg så på det i begynnelsen. Og jo, det er fint for disse familiene å få et nytt, flott og funksjonelt hjem. Det er konseptet jeg vil spy av.

Jeg er enig med deg.

Jeg er en person som lett blir rørt, men jeg får ikke helt til denne serien. Det kommer sikkert også av det samme som en del andre har skrevet før meg, nemlig at jeg sitter der og vet at dette blir et hus som familien ikke har råd til, og at de bare tilfredstiller behovet til familiene akkurat der og da. Vi får ikke se mer etter at kameraene slukkes.

Gjest Linda sofie
Skrevet (endret)

Synes synd på de familiene jeg. De har jo ikke råd til å ha husene etter en periode. Hvorfor ikke gi dem mindre hus som de har råd til? Mindre TV'er og fancy drit de ikke trenger (og ikke vil ha om et par r uansett..) og heller gi dem noe "med føttene på jorda" istedet for palass? USA, "bigger is better", my ass.

Enig. Synes det er så teit at de bygge kjempe store huser til disse familiene. Familiene er som regel fattige, så åssen skal de ha råd til å bo i store lukushus? Alt skal være så mye større i USA. Ser jo rart ut i et nabolag der det er mange små og dårlig hus også er det et digger lukushus midt i det hele. Hvorfor ikke lage flere mindre hus og hjelpe flere familier?

Kan ikke si jeg blir så rørt når jeg vet de må selge huset uansett pga de ikke har råd til å bo i det.

Å jeg takler virkelig ikke TY!!! :bond: Han må ha ADHD eller noe.

Endret av Linda sofie
  • Liker 1
Skrevet

Jeg blir rørt når jeg ser gleden i ansiktene til familien. Dette er mennesker som ikke er vant til å få noe som helst.

Men jeg ser ikke på det lenger - Ty er så irriterende, også er det alltid samme greia med rommene til barna osv.. Ty var egentlig interiørfyren til Oprah en gang i tiden, da synes jeg han var skikkelig sjarmerende og kjekk, men når han begynte i Extreeme Makover ble han så skrikete.

:rope: HALLOOOOOooo.. Du trenger ikke rope - du har på mikrofon!

Skrevet (endret)

Signerer. Denne serien bringer fram mye i meg, og det er ikke tårer.. Og det kommer fra dama som ble så rørt av Godzilla at hun sippet som en unge!

Endret av Iah
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg ser ikke på dette programmet mest pga Ty! Jeg orker han bare ikke altså. Det blir for mye hyling og brøling. Å disse temarommene til barna er så overdrevent synes jeg. Om noen få år så er de nok dritt lei prinsesser og spiderman, så da må de pusse opp hele rommet igjen.

Endret av smalls
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Spoven oppsumerte mine tanker om dette, på en veldig bra måte.

Det var OK en gang i tiden når designerteamet faktisk jobbet og de bare friska opp husene.

Gjest Emera
Skrevet

Å jeg takler virkelig ikke TY!!! :bond: Han må ha ADHD eller noe.

Ty har ADHD. :)

Ellers er jeg veldig enig med Spoven. Jeg gråter hver gang bussen kjører bort, for jeg er en sånn tåreperse. Men det er altfor amerikansk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...