Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det endå slik at ein kan hoppe i dei store steintrappene i Holmenkollbakken?

Og er det nokon som veit om ei bane i Oslo ein kan jogge rundt? Helst utan så altfor mange folk.... ;)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å jogge rundt Voldsløkka. Det er som oftest noen som spiller fotball der, men de bryr seg svært lite om de som løper rundt.

Skrevet

Jeg liker å jogge rundt Voldsløkka. Det er som oftest noen som spiller fotball der, men de bryr seg svært lite om de som løper rundt.

Ok, det var eit godt tips! Takk :)

Skrevet

Du kan fint løpe og hoppe i trappene ved monolitten i Frognerparken. Jeg gjør det ofte alene .. eller sammen med en løpegruppe fra Elixia Colosseum. Flere andre som også bruker parken som trening. Turistene syntes det er litt morsomt å se på.. tar gjerne noen bilder. Bruk parken såå mye du vil. Lykke til :o)

Skrevet

Du kan fint løpe og hoppe i trappene ved monolitten i Frognerparken. Jeg gjør det ofte alene .. eller sammen med en løpegruppe fra Elixia Colosseum. Flere andre som også bruker parken som trening. Turistene syntes det er litt morsomt å se på.. tar gjerne noen bilder. Bruk parken såå mye du vil. Lykke til :o)

Det veit eg ikkje om eg tørr :fnise:

Er det slike høge trappetrinn der?

Takk for tips! :)

Skrevet

Vil tro du kan hoppe i trappene på Holmenkollen. Det er blitt bygget slik at annenhvert trinn er betong og annenhvert sånn stålgitter, men ellers er det vel mer eller mindre som før.

Skrevet

Vil tro du kan hoppe i trappene på Holmenkollen. Det er blitt bygget slik at annenhvert trinn er betong og annenhvert sånn stålgitter, men ellers er det vel mer eller mindre som før.

Reknar med dei ikkje har stengt av slik at ein ikkje kjem seg bort til trappene? Så dei har fiksa på trappene også? Jaja, skal ein fikse bakken, så skal ein fikse bakken ;)

Eg veit eg berre kan ta turen opp for å sjekke, men det er så laaaangt med t-bana (mjølkerute ;) ) dersom det ikkje er verdt det :fnise:

Takk for svar :)

Skrevet

Jeg husket ikke helt riktig, jeg jobber der oppe og tok en ekstra titt i dag. Vet ikke helt hvordan det var før, men det er i alle fall sperrer i trappene opp mot tårnet, så man kan bare løpe på sidene. I området nede er det ikke slike sperringer – men det er kanskje ikke like bratt der heller.

Skrevet

Det veit eg ikkje om eg tørr :fnise:

Er det slike høge trappetrinn der?

Takk for tips! :)

Ikke så veldig høyte trinn.. helt vanlige tror jeg. Jeg var der å trente på onsdag og da brukte vi trappene i monolitten. Vekslet mellom å løpe og hoppe et og et trinn og annen hvert trinn.. merker det rimelig bra i 2-3 min intervaller ;)

Skrevet (endret)

Jeg husket ikke helt riktig, jeg jobber der oppe og tok en ekstra titt i dag. Vet ikke helt hvordan det var før, men det er i alle fall sperrer i trappene opp mot tårnet, så man kan bare løpe på sidene. I området nede er det ikke slike sperringer – men det er kanskje ikke like bratt der heller.

Så kjekt at du tok ein ekstra titt! Takk for det! :) Før var det steintrapper opp ifrå tjernet og til overrennet byrja (trur eg). Så det var berre trapper i underrennet (under hoppet). Var det slik at det ikkje var sperringar her? Det som var bra med desse trappene var at dei var så høge, så ein fekk verkeleg trena på spensthopp :)

På Bislet kan man løpe helt gratis på bane både utendørs og innendørs! Bare pass på å unngå de tidene som er reservert for organisert trening.

http://www.bislettstadion.no/?content=trening

Pleier det å vere masse folk her?

Ikke så veldig høyte trinn.. helt vanlige tror jeg. Jeg var der å trente på onsdag og da brukte vi trappene i monolitten. Vekslet mellom å løpe og hoppe et og et trinn og annen hvert trinn.. merker det rimelig bra i 2-3 min intervaller ;)

Ja, det er jo eit alternativ, men eg såg helst for meg litt høgare trinn. Kanskje eg skal teste det ut, sjølv om eg har ein tendens til å verte stressa med mykje folk rundt... ;)

Flott med tips!! :) Takk!

Endret av Ms. Nasdaq

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...