Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte et solpudder fra loreal for noen dagen siden, men det følger bare med en liten flat børste til å påføre pudderet. Så jeg tenkte å kjøpe en ny børste, men det er så mange børster som koster langt over 100 kroner! og så mye hadde jeg ikke planer om å bruke... Men det egentlige problemet er at jeg ikke vet hvilken børste (form, størrelse) jeg skal bruke til solpudder. Tips?

Er h&m sine børster i det hele tatt noe å vurdere, eller må jeg kjøpe noen "skikkelige" merker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde vel bruke en stor "pudderkost". Om du velger dyr eller billig er opp til deg! Jeg bruker som regel litt dyrere koster, men har en stor pudderkost fra H&M som jeg bruker til bronzer, er faktisk veldig fornøyd med den. :)

Fant den ikke i nettbutikken, men den ligner på denne (bilde lånt fra google).

Skrevet

Hvis du ikke har noe imot å få ansiktet fullt av hår fra kosten, er H&M-børstene fine de. Men elles ville jeg nok kjøpt noe som er litt bedre kvalitet ja... Trenger ikke være dyrere. Jeg har denne fra Coastal Scents, som jeg er superfornøyd med: http://www.coastalscents.com/cfwebstore/index.cfm/product/894_37/angle-blush-brush.cfm

Siden ser litt billig og suspekt ut, men de har veldig god kvalitet på koster og sminke.

Skrevet

^ Den store pudderkosten fra H&M har ikke røytet ett eneste hår så lenge jeg har hatt den.

Skrevet (endret)

Tror det er ganske tilfelding. Min pudderkost fra ID (som er "dyr") røyter som et h%&#%(#¤ :) Må rett og slett skifte topp etterpå!

Endret av Jade
Skrevet (endret)

Vel, jeg har bare dårlig erfaring med H&M koster, de varer sjeldent lenger enn noen måneder, fordi de til slutt er så tynne (pga alt håret som har detti ut). I tillegg er de stive og ekle på huden, kjennes ut som å bli raspet opp. Det er ikke prisen jeg mener at er problemet (Costal scents-børsten koster 20kr), bare at H&M-koster generelt er dårlige. Jeg har billige koster (CS) som jeg elsker og dyre koster som jeg hater og alt derimellom. ID koster har jeg også veldig dårlig erfaring med, de er egentlig ganske like H&M-kostene... Røyter og er vonde å bruke.

Endret av Pixie Plaid
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

De eneste HM kostene som duger er øyenskyggekostene, de er helt fine. Ansiktskostene røyker som et vilt helvete og etter noen vask så er de herpa.

Alle mine koster er fra Sigma, halvveis billige og kjempegode. Like greit å investere i en litt dyrere kost som tåler vask enn en billigkost du må kjøpe nye av hele tiden fordi de dør i vasken.

Skrevet

Noen som har prøvd ELF sine koster da? :lur:

Skrevet

Jeg vil anbefale kostene fra the body shop - de er litt dyre, men jeg vasker mine en gang i blandt og de er fortsatt silkemyke og gode etter tre år;)

AnonymBruker
Skrevet

Skal du ha billige koster er det kun Sigmakostene fra sigmabeauty.com som duger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...