AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #1 Skrevet 10. juni 2011 Hei! Nå sitter jeg her og merker nervene allerede for kveldens date Er første date med en fyr jeg egentlig har truffet mange ganger, men i en helt annen setting og for ganske mange mnd siden. Blir sikkert kjempehyggelig, men er såå stresset likevel! Velge antrekk osv. Og i tillegg regner det såklart masse her i dag, kan bare glemme god hårdag Hehe Er det flere enn meg der ute?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #2 Skrevet 10. juni 2011 Ja, jeg og! Regner helt krise, hva skal jeg gjøre med sko??? Har ikke lyst til å troppe opp i gummistøvler..
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #3 Skrevet 10. juni 2011 Ja, jeg og! Regner helt krise, hva skal jeg gjøre med sko??? Har ikke lyst til å troppe opp i gummistøvler.. Samme problem!! Ballerinasko/sandaler ect. var planen helt til jeg så ut i dag. Støvletter i juni blir kanskje litt rart? Eller? Føler IKKE gummistøvler er det mest passende akkurat.. Pluss at jeg ikke har noen fine jakker for øyeblikket som ikke er allværsjakke... TS
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #4 Skrevet 10. juni 2011 Jeg hadde også tenkt å ta ballerinasko.. Blir det opphold, tar jeg dem likevel. Støvlettene mine er svindyre og tåler ikke vann, så de er det ikke snakk om å ta, så da gjenstår gummistøvler... Grøss... Evt joggesko, men det blir liksom pest eller kolera.. Kommer til å ta den jakken jeg hadde tenkt, det problemet løses med paraply. Men jeg hadde tenkt til å bare ha en topp under, og det virker som det blir for kaldt til det, så da må jeg plutselig begynne å tenke genser... Og da kan det være at jakken ikke funker likevel egentlig.. Har ikke været skjønt at det ikke å regne når man skal på dater man gleder seg til?? 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #5 Skrevet 10. juni 2011 Ja, huff.. Antrekket kan likso ikke bli perfekt med joggesko til, hehe. Dealbreaker Har satt i gang med å prøve ut tusen forskjellige antrekk nå, hater det.. Pluss at jeg egentlig ikke helt vet om jeg skal på en kaffe eller en middag ute, gjør det ikke lettere å velge ut. Vil ikke være for formell eller hverdagslig. Panikk!! TS
Singel Dame Skrevet 10. juni 2011 #6 Skrevet 10. juni 2011 Hvor får dere fatt i dates? Minus sukker.no og match.no Ikke fra nettsider.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #7 Skrevet 10. juni 2011 Hvor får dere fatt i dates? Minus sukker.no og match.no Ikke fra nettsider. Jeg fant min på jobben hans hvor jeg har vært gjentatte ganger. Fikk veldig god kontakt og en del mnd senere tok jeg mot til meg og ba han ut .. TS 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #8 Skrevet 10. juni 2011 Vi traff hverandre på en event vi var på begge to Ja, jeg sliter med antrekk nå altså, og jeg som hadde vasket alt klart i forhold til den opprinnelige planen! Nå ser jeg på yr.no at det skal regne hele dagen, og temperaturen skal synke til 13 grader! Krise! Da kan jeg jo ikke troppe opp i topp med jakke over! SLUTT Å REGNE!!! BLI VARMT!!!!
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #9 Skrevet 10. juni 2011 Vi traff hverandre på en event vi var på begge to Ja, jeg sliter med antrekk nå altså, og jeg som hadde vasket alt klart i forhold til den opprinnelige planen! Nå ser jeg på yr.no at det skal regne hele dagen, og temperaturen skal synke til 13 grader! Krise! Da kan jeg jo ikke troppe opp i topp med jakke over! SLUTT Å REGNE!!! BLI VARMT!!!! Huuuff!! Føler med deg! Jeg er i den fasen nå at alle klærne mine er stygge. Pluss at jeg var hos frisøren i går og er absolutt ikke fornøyd, så har en jobb å gjøre for å prøve å se rimelig presentabel ut .. Grr (Men!! Fordel med å bli kald og fryse er at man trenger å varmes eller få låne en jakke ) TS
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #10 Skrevet 10. juni 2011 Haha, stakar deg! Jeg er der at jeg tror jeg kommer til å legge inn årene og akseptere at regnet står ned. Og.. Gå.. For.. Gummistøvler Trange jeans blir det uansett i allefall. Kan man gå med ullgenser på date i juni?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #11 Skrevet 10. juni 2011 Jeg kommer til å gå for fryse-alternativet Kan ikke både gå med gummistøvler OG ullgenser 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #12 Skrevet 10. juni 2011 I'm home!! Gikk kjempebra Hva med deg AB? TS
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2011 #13 Skrevet 11. juni 2011 Som klippet ut av boken Skal dere møtes igjen?
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2011 #15 Skrevet 11. juni 2011 Jepp! Heldigvis ser det verste regnværet ut til å gi seg, så gummistøvlene kan stå igjen hjemme. Søt jente, så dette blir nok hyggelig!
Gjest *Andrea* Skrevet 11. juni 2011 #16 Skrevet 11. juni 2011 (endret) Dette passer kanskje ikke helt inn her, men siden det har noe med date å gjøre, håper jeg det er greit at jeg "låner" tråden litt? :-) Jeg driver å snakker litt med en kjekk mann på nettet (facebook). Vi har aldri snakket sammen annet enn på nett, men sett hverandre litt her og der innimellom (ikke så mye..) Vi snakker masse sammen på fb og han virker ganske interessert i å bli kjent med meg, MEN han ber meg aldri ut.. Jeg har veldig lyst til å bli bedre kjent med han og møte han, men hadde i grunn håper å slippe å være den som må ta initiativ. Mange menn er jo vant til å ta initiativ, så det at han ikke gjør det, tenker jeg at kanskje er fordi han ikke vil treffes enda e.l..? Han hinter litt om at han skal ut på byen i helgene og lignende, så sånn sett kan det virke som han ønsker å treffe meg, men kanskje på en litt mer uformell måte (at vi tilfeldigvis møtes)? Vet ikke hva jeg skal gjøre i denne situasjonen. Nå har jeg ikke skrevet såå mye, men er det noen utenforstående som kanskje ser det situasjonen "med andre øyne"? Hva tror dere han mener, og hva synes dere jeg skal gjøre? Har snakket med han en stund på fb nå, så har veldig lyst til å møte han snart. Er det en diskrè måte jeg kan få fram at jeg ønsker å møte han, uten at det er jeg som er den som ber ut? :-) Endret 11. juni 2011 av *Andrea*
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2011 #17 Skrevet 11. juni 2011 Jeg synes du skal ta initiativ for å møte ham. Få det ut avsystemet. Enten så funker det eller så funker det ikke Personlig liker jeg veeeldig godt at mannen tar initiativ, men det kan jo være flere grunner til at han ikke gjør det. Kanskje han føler seg for usikker på hva du føler til at han tør, hvis han er veldig sjenert av seg? Kort utfyllende rapport: På daten min satt vi og drakk kaffe på en søt kafé og skravlet mens regnet trommet ned. Etter en stund fant vi ut at vi ville rusle i regnet, så vi gikk rundt og holdt hender og kysset...
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2011 #18 Skrevet 11. juni 2011 TS her Til Andrea: Helt enig med AB over om at du må be han ut! Siden han hinter om byen osv. vil han jo treffe deg, men er kanskje ikke tøff nok til å be deg ut selv eller er sløv rett og slett. Min date hintet om byen først, men så slo jeg gjennom og fikk han med ut på en ordentlig date isteden Funket gull det Kan være litt mer utfyllende om min kveld og da Vi endte opp på en restaurant og testet ut drinkmenyen .. Drakk akkurat nok til at det ble kjempestemning uten at noen ble usjarmerende.. (Tror jeg!!) Hehe Våknet opp i dag med litt panikk for alle de syke tingene jeg garantert sa i går.. Jaja, ringer han ikke vet jeg kanskje hvorfor i det minste Ble ikke like romantisk som med deg AB, fikk ikke noe kyss hehe .. Men ble aldri helt den stemningen. Fikk tlfnr. hans og vi ble enige om at det var en super kveld og at vi måtte møtes igjen. Veldig bra kveld, og ingenting å grue seg for .. (Som vanlig.. hehe)
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2011 #19 Skrevet 11. juni 2011 Høres ut som en super kveld Du må si i fra om hvordan det utvikler seg da! Vi skal kanskje møtes til uken igjen, men jeg har veldig tett program, så kanskje det må bli uken etter. Fikk i allefall en hyggelig melding i morges Er ikke i tvil om at han liker meg.. Men jeg blir egentlig litt stresset når folk liker meg så raskt, for jeg trenger lenger tid på å vite hva jeg egentlig føler.. Skal ikke være enkelt 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2011 #20 Skrevet 11. juni 2011 Høres ut som en super kveld Du må si i fra om hvordan det utvikler seg da! Vi skal kanskje møtes til uken igjen, men jeg har veldig tett program, så kanskje det må bli uken etter. Fikk i allefall en hyggelig melding i morges Er ikke i tvil om at han liker meg.. Men jeg blir egentlig litt stresset når folk liker meg så raskt, for jeg trenger lenger tid på å vite hva jeg egentlig føler.. Skal ikke være enkelt Kjenner til det .. Jeg prøver å unngå at hjernen kverner på de (få) tingene som jeg ikke liker så godt med han. Helt idiotisk, for er bare småting. Tror det er en forsvarsmekanisme for å ikke falle for noen Du må holde oss oppdatert du også Hørtes jo superhyggelig ut i går ihvertfall! Men du tar jo bare den tiden du trenger, dere trenger jo ikke gifte dere i morgen på en måte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå