smilla1 Skrevet 13. november 2003 #1 Skrevet 13. november 2003 Heisann! Samboeren min spurte i dag om jeg ikke kunne finne på en overraskelse til han i kveld. Det gjør jeg med glede, men hva i huleste skal jeg finne på? Noen av dere som kan hjelpe meg med et forslag :D Tar i mot alle tips med stoooor takk :D Smilla1
frosken Skrevet 13. november 2003 #2 Skrevet 13. november 2003 Mat/vin/pent undertøy er jo en slager...
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2003 #5 Skrevet 16. november 2003 Enig med sistnevnte, ikke hig etter å glede en mann, la HAN få sjansen til å glede DEG, for det er en glede som vil bety mere for han! :kysse: Slik er menn! :klø: Gleden over å ha lykkes med noe......følelsen av å være nyttig, for DEG! La han få sjansen.
Catzy Skrevet 16. november 2003 #6 Skrevet 16. november 2003 Hvis han ville overraske og glede henne, så hadde han vel ikke bedt henne om å overraske ham? Utrolig bra kommunikasjon fra dere, gjester! Hvis han mente en erotisk overraskelse: Overrask ham med et lett måltid, god vin og god musikk i bakgrunnen. Parker ham i stua, etter å ha hintet masse om hva som er i vente, og sett opp masse stearinslys på soverommet, skaff noen gode oljer og sjokoladesaus eller noe annet du liker og rigg opp et budoir på soverommet. Prøv å gjøre alle de klisje-tingene du har hørt om når det gjelder forførelse og erotikk, f.eks. bind hendene hans mens du slikker sjokoladesaus av kroppen hans. Tøy litt grenser og bruk fantasien. Andre overraskelser: Gå med på å bli med på en film han har lyst til å se, selv om du ikke har så lyst til å se den. Ikke vær negativ, prøv å interessere deg. Etterpå kan dere gå på cafe og sludre om filmen eller noe annet. Catzy
Gjest sexysadie Skrevet 16. november 2003 #7 Skrevet 16. november 2003 Overrask ham m en heftig blow-job mens han ser fotball. Da vil han bli glad da.....
ringblomst Skrevet 16. november 2003 #8 Skrevet 16. november 2003 Overrask ham m en heftig blow-job mens han ser fotball. Da vil han bli glad da..... Det kommer an på fotballkampen det da .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå