Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Samboeren min spurte i dag om jeg ikke kunne finne på en overraskelse til han i kveld. Det gjør jeg med glede, men hva i huleste skal jeg finne på? Noen av dere som kan hjelpe meg med et forslag :D Tar i mot alle tips med stoooor takk :D

Smilla1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mat/vin/pent undertøy er jo en slager...

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig med sistnevnte, ikke hig etter å glede en mann, la HAN få sjansen til å glede DEG, for det er en glede som vil bety mere for han! :kysse: Slik er menn! :klø:

Gleden over å ha lykkes med noe......følelsen av å være nyttig, for DEG!

La han få sjansen.

Skrevet

Hvis han ville overraske og glede henne, så hadde han vel ikke bedt henne om å overraske ham? Utrolig bra kommunikasjon fra dere, gjester!

Hvis han mente en erotisk overraskelse:

Overrask ham med et lett måltid, god vin og god musikk i bakgrunnen. Parker ham i stua, etter å ha hintet masse om hva som er i vente, og sett opp masse stearinslys på soverommet, skaff noen gode oljer og sjokoladesaus eller noe annet du liker og rigg opp et budoir på soverommet. Prøv å gjøre alle de klisje-tingene du har hørt om når det gjelder forførelse og erotikk, f.eks. bind hendene hans mens du slikker sjokoladesaus av kroppen hans. Tøy litt grenser og bruk fantasien.

Andre overraskelser:

Gå med på å bli med på en film han har lyst til å se, selv om du ikke har så lyst til å se den. Ikke vær negativ, prøv å interessere deg. Etterpå kan dere gå på cafe og sludre om filmen eller noe annet.

Catzy

Gjest sexysadie
Skrevet

Overrask ham m en heftig blow-job mens han ser fotball.

Da vil han bli glad da.....

Skrevet
Overrask ham m en heftig blow-job mens han ser fotball.

Da vil han bli glad da.....

Det kommer an på fotballkampen det da :wink:.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...