Belima Skrevet 10. juni 2011 #1 Skrevet 10. juni 2011 Barnebarnet mitt og jeg skal være tre dager og to netter i Oslo. Trenger hjelp til å finne spisesteder som passer for han (og meg). Er ikke ute etter pizza og Mc Donald steder, men steder hvor en kan kjøpe varm mat tidlig kveld. Vi skal bo rett ved Yongstorvet, så det bør ikke være for langt unna der.
Linaaa Skrevet 10. juni 2011 #2 Skrevet 10. juni 2011 Vi syns Villa paradiso på Grunerløkka er koselig. Dere kan gå eller ta trikken opp. Mye bra på løkka, om ikke Villa paradiso skulle falle i smak. Kos dere!
Belima Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2011 Takk Linaaa, dit skal vi dra. Flere som har barn og bor i Oslo og spiser ute en gang i blant?
Gjest Rampunge Skrevet 11. juni 2011 #4 Skrevet 11. juni 2011 Egon er veldig barnevennlig, og har egnetlig all type mat. Ikke noe kulinarisk opplevelse, men mye bedre enn junkfoodplasser. 1
Belima Skrevet 12. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2011 Takk til deg Rampunge! Ble veldig glad for at du også svarte.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #6 Skrevet 12. juni 2011 jeg sier også Egon, finner garantert noe på menyen en treåring liker:) Ellers så har oslopuls skrevet en artikkel om barnevennlige spisesteder i oslo, kanskje du finner noe spennende der? http://oslopuls.aftenposten.no/restaurant_uteliv/article38361.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå