Redbull Skrevet 10. juni 2011 #1 Skrevet 10. juni 2011 Nå er det nok! Jeg vil føle meg pen jeg har gått ned mange kilo, og skal belønne meg selv med frisør time og ny sminke! Det er sminken jeg trenger hjelp med: jeg har fet og litt kvisete hud, spesielt nå etter at dattera mi ble født. Jeg har aldri brukt pudder og/eller fundation, har ikke peiling på hvordan dette brukes. Det eneste jeg bruker når jeg skal noe spesielt er maskara og bluch. Jeg er ikke ute etter å se ut som en dokke i ansiktet, bare få frem det beste i det så, kan noen fortelle meg hva jeg trenger, og hvordan jeg skal bruke det? Vil også bruke litt brynpudder (heter det det?) for jeg har lyst på litt mer definerte øyenbryn. De er helt greie nå, men hadde kanskje fått litt mer bue på de hadde jeg hatt brynpudder på de øvetid lyse hårene? Hårene i brynene er også veldig lange, tips?
Kara W Skrevet 10. juni 2011 #2 Skrevet 10. juni 2011 Hvis du alikevell har tenkt til å bruke litt penger på dette, så anbefaler jeg deg å gå til en skikkelig butikk og få veiledning. En del av dem har gratis sminking og veiledning dersom man kjøper for f.eks. over 500,- Ellers har jeg ikke så mye å komme med, for jeg er litt som deg... Kunne kanskje trenge en bli ny dag selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå