Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke parfymerier fører Dior? Evt. nettbutikker? Sjekket sidene til Estetique, men fant ikke noe der..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Esthetique har masse Dior :) Ihvertfall i butikkene - jeg vet ikke on det gjelder nettbutikken. Bor du i Oslo vet jeg at Steen&Strøm har et veldig stort spekter av utvalg hva angår merket Dior :) Ellers så finner du en god del Dior her.

Skrevet

Esthetique har Dior, ja. Jeg tipper det er noe av det samme som med Chanel, som aldri finnes til salgs på nettbutikker selv om butikken ellers fører merket. De skal jo være mer eksklusive enn andre, vet du. :fnise: (Jeg synes det blir for dumt, rett og slett).

Skrevet

Esthetique har masse Dior :) Ihvertfall i butikkene - jeg vet ikke on det gjelder nettbutikken. Bor du i Oslo vet jeg at Steen&Strøm har et veldig stort spekter av utvalg hva angår merket Dior :) Ellers så finner du en god del Dior her.

Hmm.. Rart.. Bra de har i butikk i hvert fall da!:-) Tusen takk for hjelpen!

Skrevet

Esthetique har Dior, ja. Jeg tipper det er noe av det samme som med Chanel, som aldri finnes til salgs på nettbutikker selv om butikken ellers fører merket. De skal jo være mer eksklusive enn andre, vet du. :fnise: (Jeg synes det blir for dumt, rett og slett).

Såpass ja.. :roll: Det blir rett og slett for dumt ja.. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...