Bestee Skrevet 10. juni 2011 #1 Skrevet 10. juni 2011 Hvilke parfymerier fører Dior? Evt. nettbutikker? Sjekket sidene til Estetique, men fant ikke noe der..?
Yasi Skrevet 10. juni 2011 #2 Skrevet 10. juni 2011 Esthetique har masse Dior Ihvertfall i butikkene - jeg vet ikke on det gjelder nettbutikken. Bor du i Oslo vet jeg at Steen&Strøm har et veldig stort spekter av utvalg hva angår merket Dior Ellers så finner du en god del Dior her.
Honesty Skrevet 10. juni 2011 #3 Skrevet 10. juni 2011 Esthetique har Dior, ja. Jeg tipper det er noe av det samme som med Chanel, som aldri finnes til salgs på nettbutikker selv om butikken ellers fører merket. De skal jo være mer eksklusive enn andre, vet du. (Jeg synes det blir for dumt, rett og slett).
Bestee Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2011 Esthetique har masse Dior Ihvertfall i butikkene - jeg vet ikke on det gjelder nettbutikken. Bor du i Oslo vet jeg at Steen&Strøm har et veldig stort spekter av utvalg hva angår merket Dior Ellers så finner du en god del Dior her. Hmm.. Rart.. Bra de har i butikk i hvert fall da!:-) Tusen takk for hjelpen!
Bestee Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2011 Esthetique har Dior, ja. Jeg tipper det er noe av det samme som med Chanel, som aldri finnes til salgs på nettbutikker selv om butikken ellers fører merket. De skal jo være mer eksklusive enn andre, vet du. (Jeg synes det blir for dumt, rett og slett). Såpass ja.. Det blir rett og slett for dumt ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå