Gå til innhold

Sex med eldre gutter/menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå sikter jeg til yngre jenter, gjerne under 20 eller rett over 20, som har opplevd å ha sex med en eldre gutt/mann. Hvordan opplevde du dette? Merket du lett at han hadde erfaring?

Videoannonse
Annonse
Gjest Maneater?
Skrevet (endret)

.

Endret av Maneater?
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er under 20 og har hatt sex med en som er mellom 25 og 30. Helt fantastisk ;) Småvalpene på min alder er stusselige å ha sex med, fysj. Tenner rett og slett ikke på dem, haha

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 20 og har hatt sex med en på 32, som ikke var noe bra og en på 19 som var helt fantastisk! Dette varier som bare det.. :)

Skrevet

Jeg er 22 og har vært med en del menn mellom 30 og 40. Jevnt over er de eldre mennene MYE mer erfaren, men ikke alltid... :fnise: hadde en på 32 som var elendig, holdt ikke ut lenge og ante ikke hva han gjorde. Ikke var han lett å "lede" heller, holdt med et par ganger. Holder på med en på 39 som er en gud i sengen. Han holder ut mye lengre enn de fleste andre, kan holde på i godt over en time, og begynne påan igjen etter et kvarters pause. Har absolutt lært av tidligere erfaringer :lur:

Skrevet

Da jeg var 19 hadde jeg sex med en på 35, og det er den værste sexen jeg har hatt.

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg er 36 år, min elsker er 53. Ikke snakk til meg om fyrer på min egen alder. Tapere.

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke snakk til meg om fyrer på min egen alder. Tapere.

LOL! kvinnelig usikkerhet! :lur:

Det er personen det kommer an på, og hans seksualitet. Like unge, sterke menn jeg. :)

Skrevet

Da jeg var 20 traff jeg min faste elsker, han var da 35, og han var og er fremdeles en fantastisk elsker, etter 5 år! Ikke no` fomling, han vet akkurat hva og hvordan han skal gjøre det, og han merker med en gang hvis han er litt "hardhendt" (analt)...

Nå vet jeg jo da at han har hatt en god del kvinner, så han har vel fått prøvd det meste, og det er heelt greit :lur:

Har rett og slett ikke ord!

Skrevet

Jeg har tidligere erfart at eldre menn ikke alltid er mer erfarne neei :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tidligere erfart at eldre menn ikke alltid er mer erfarne neei :)

Samme her :)

Er 21 selv, samboer med en på 29. Han er så klart fantastisk. :lur:

Men har tidligere vært med flere menn mellom 25-02 da jeg var 17-18, har ikke alltid blitt like imponert. :)

AnonymBruker
Skrevet

Tror det varierer veldig. Har vært bortpå gode og dårlige av både unge og eldre elskere. Det har mye med kjemi og erfaring, men det har også mye med personen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...