Gå til innhold

Aldersforskjell "feil" vei....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er en jente på 23 år som er håpløst forelsket i en gutt som er 18, snart 19 år.

Han er veldig voksen av seg, og henger bare sammen med gutter på min alder og eldre.

Men, er aldersforskjellen for stor?

Noen med erfaring?

Er så redd for hvordan venner og familie kommer til å reagere hvis jeg bestemmer meg

for bli sammen med ham.

Videoannonse
Annonse
Gjest Maneater?
Skrevet (endret)

.

Endret av Maneater?
Skrevet

Hvis dere har holdt på lenge og dere har funnet ut at dere matcher så burde jo ingenting komme i veien. Det dummeste man gjør er og høre på hva andre har og si så lenge begger er lovlige og vet hva man holder på med. Go for it!

Du mener at det er viktig at du gjør dine egne feil og ikke hører på andre? ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er en jente på 23 år som er håpløst forelsket i en gutt som er 18, snart 19 år.

Han er veldig voksen av seg, og henger bare sammen med gutter på min alder og eldre.

Men, er aldersforskjellen for stor?

Noen med erfaring?

Er så redd for hvordan venner og familie kommer til å reagere hvis jeg bestemmer meg

for bli sammen med ham.

Han er jo 18 år og lovlig, men folk kommer til å snakke om deg/dere, og det blir nok en del venner og familiemedlemmer som rynker på nesen. Jeg hadde blitt flau om du var min søster/datter.

AnonymBruker
Skrevet

Har vel ingenting å si det vel! Min fetter ble sammen med en venninne av meg, og der er det 6, nesten 7 års forskjell! de ble sammen da han var 18 og hun 25=)

Det viktigste er jo va dere føler, så får du heller bare be de som ikke har noe hyggeli å si om å holde pent kjeft!:P

AnonymBruker
Skrevet

Har vel ingenting å si det vel! Min fetter ble sammen med en venninne av meg, og der er det 6, nesten 7 års forskjell! de ble sammen da han var 18 og hun 25=)

Det viktigste er jo va dere føler, så får du heller bare be de som ikke har noe hyggeli å si om å holde pent kjeft!:P

Så enig, så enig! Selv er jeg 29, mens kjæresten min er 22. Vi har vært sammen i snart ett år nå. :rodmer: For å si det mildt; jeg gir fletta i hva andre måtte mene om forholdet vårt!

Kjærligheten kjenner ingen alder!!!! :yvonne:

Skrevet

Go for it.

Skrevet

Jeg hadde blitt flau om du var min søster/datter.

Fordi...?

4-5 års forskjell er virkelig ikke mye, verken den ene veien eller den andre. Forskjellen minker også jo eldre dere blir.

Jeg er 23 år og hadde ikke reagert hvis en av mine venninner hadde blitt sammen med en på 18-19 år (spesielt ikke om det var en som hang med folk jeg kjente / folk i samme aldersgruppe). Hadde kanskje blitt litt overrasket idet du fortalte meg alderen, men ellers ville jeg ikke tenkt over det. Hvordan jeg oppfatter ham som person er mye viktigere.

Gjest Eurodice
Skrevet

Du mener at det er viktig at du gjør dine egne feil og ikke hører på andre? ;)

Smak på den setningen, Steinar. Gjenta den for deg selv flere ganger og legg vekt på den siste delen. Demrer det noe for deg?

Skrevet

Smak på den setningen, Steinar. Gjenta den for deg selv flere ganger og legg vekt på den siste delen. Demrer det noe for deg?

De aller fleste folk trenger å gjøre sine egne feil for å kunne lære.

Dette er en av de større konstruksjonsfeilene i mennesket som art.

Gjest Eurodice
Skrevet

De aller fleste folk trenger å gjøre sine egne feil for å kunne lære.

Dette er en av de større konstruksjonsfeilene i mennesket som art.

Noen bruker flere år på å innrømme for seg selv at de har gjort feil og tatt feil. Noen tviholder på sine egne forestillinger, hvis ditt, hvis datt ... da hadde alt vært fryd og gammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...