Gjest MrsL Skrevet 14. november 2003 #41 Skrevet 14. november 2003 Jeg gifter meg i Trondheim hvor jeg bor og hvor jeg traff min kjære.........og hvor vi kommer til å bo resten av livet Hvordan det?
Brudulja Skrevet 15. november 2003 #42 Skrevet 15. november 2003 Født og oppvokst i Drammen, og bor her fortsatt.
camie Skrevet 15. november 2003 #43 Skrevet 15. november 2003 Jeg gifter meg i Trondheim hvor jeg bor og hvor jeg traff min kjære.........og hvor vi kommer til å bo resten av livet Hvordan det? Var kanskje dumt å spørre bare deg om du skulle gifte deg i din eller hannes hjemby. Så da lager jeg like godt en egen tråd om det.... :D
Chiquita Skrevet 15. november 2003 #44 Skrevet 15. november 2003 Jeg er trønder, og bor ca 1-1,5 times kjøring unna Trondheim (i nord-fylket) *klem*
*marte* Skrevet 15. november 2003 #45 Skrevet 15. november 2003 Jeg er fra Oslo' date=' bor i Oslo og kommer til å bli boende her![/quote'] Jeg og :D
Tusenogtredve Skrevet 15. november 2003 #46 Skrevet 15. november 2003 Kommer fra, bor i og skal fortsette å bo i Trondheim.
Scorpina Skrevet 15. november 2003 #47 Skrevet 15. november 2003 Som dere skjønner av navnet mitt' date=' er jeg fra Hallingdal. Jeg har bodd flere andre steder, og bor nå i den nydelige byen Tromsø. (den bør oppleves!)[/quote'] :D :D :D Det går vel ikke ann å bli mer enig med hallingbrud :D :D ...men har tidligere prøvd mine vinger og bodde noen år i Sandefjord - men kom tilbake til hjembyen!! Scorpina EKTE Tromsøværing
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå