Gå til innhold

Hvor kommer dere ifra??

Fremhevede innlegg

Gjest Ninach (ulogget)
Skrevet

Jeg blir litt nygjerrig på dere andre til tider: så mange koselige mennesker her, men hvor kommer dere fra????? ( Fylke, distrikt ) ??????

Jeg bor i Oslo, kommer fra Sørlandet og skal flytte til et sted som ligger ca. 20 minutter nord for Oslo.

Ja, det var meg; hva med dere, jenter?? Fyll på med info!! :wink:

Klem

Ninach ( som synest det er stress å logge seg inn i tide og utide!! ) :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fra Oslo, bor i Oslo og kommer til å bli boende her!

Skrevet

Je bor på Gjøvik som er den vakkre byen ved Mjøsa. Gjøvik ligger i Oppland. Det er her jeg har bodd det meste av mitt liv , men har også prøvd Moss og Båtsfjord.

Skrevet

Er fra Helgelandsområdet. Har bodd mange år i Mosjøen og enda flere år på en bitteliten øy på Helgelandskysten. Nå bor jeg i Trondheim og trives veldig godt her.

Skrevet

Jeg bor på Hamar, som er den vakre byen på østsiden av Mjøsa. Hamar ligger i Hedmark, er kjent for Vikingskipet, domkirkeruiner, Ham-Kam, Storhamar etc. Har bodd flere år i både Oslo og Bergen, men savner Bergen mest av de to.

Skrevet

Jeg bor nå ca 6 mil nord for Oslo. Kommer fra rett utenfor Lillestrøm.

Skrevet

Født i Oslo, oppvokst i Nittedal, bor i Oslo igjen nå.

Skrevet

Jeg kommer fra Krødsherad(Norefjell), men bor for tiden i Hønefoss! Men skal tilbake til Krødsherad om noen år...

Skrevet

Som dere skjønner av navnet mitt, er jeg fra Hallingdal. Jeg har bodd flere andre steder, og bor nå i den nydelige byen Tromsø. (den bør oppleves!)

Skrevet
Jeg bor på Hamar' date=' som er den vakre byen på østsiden av Mjøsa. Hamar ligger i Hedmark, er kjent for Vikingskipet, domkirkeruiner, Ham-Kam, Storhamar etc. Har bodd flere år i både Oslo og Bergen, men savner Bergen mest av de to.[/quote']

...og jeg savner hamar..... nå bor jeg i østfold. det er vakkert her også, med sjøen og alt.

Skrevet

:hoho::hoho:

Jeg oppdaget først nå at dette var bryllupsforum :oops: :oops: :oops:

Var så opptatt av meg selv og hvor jeg kom fra, at jeg ikke la merke til det. :roll:

Beklager innblandinga, jenter

Jeg er gift alt, jeg.

Skrevet

Sunnmøre....født her, oppvokst her å kjem alltid til å bo her!:)

Skrevet
:hoho::hoho:

Jeg oppdaget først nå at dette var bryllupsforum :oops: :oops: :oops:

Var så opptatt av meg selv og hvor jeg kom fra, at jeg ikke la merke til det. :roll:

Beklager innblandinga, jenter

Jeg er gift alt, jeg.

Her er alle velkommne. Vi tar gjerne imot råd fra alle som har noen å gi :D

Skrevet

Kommer fra oslo, men flytta til østfold i mai 2002. :D

Skrevet

Opprinnelig bergenser (nå uten dialekt 8) ), oppvokst i Akershus, bor nå i Akershus (Romerike).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...