AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #1 Skrevet 9. juni 2011 Flere som har fått det idag? jeg aner ikke om det er det, hun i baken trodde det, men jeg går jo på AAp. får vi feriepenger da?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #2 Skrevet 9. juni 2011 Flere som har fått det idag? jeg aner ikke om det er det, hun i baken trodde det, men jeg går jo på AAp. får vi feriepenger da? banken
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #3 Skrevet 9. juni 2011 Ja! Fikk drøyt 81.000 kroner inn på kontoen i dag. Kommer alltids godt med det, siden ferien nærmer seg.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #6 Skrevet 9. juni 2011 Ja! Fikk drøyt 81.000 kroner inn på kontoen i dag. Kommer alltids godt med det, siden ferien nærmer seg. Nei, men du får to skattefrie uker. Altså - ja eller nei? 81 000 i feriepenger når du går på aap?? Ikke mulig...
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #8 Skrevet 9. juni 2011 Nei, du får ikke feriepenger av aap som hos vanlig arbeidsgiver. Men de skattefrie ukene er en slags feriepengeutbetaling.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #9 Skrevet 9. juni 2011 hva betyr aap? ArbeidsAvklaringsPenger. Altså et nytt ord for midlertidig uføretrygd.. Men jeg troode jeg ikke fikk feriepenger? eller? Hilsen TS
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #10 Skrevet 9. juni 2011 Nei, du får ikke feriepenger av aap som hos vanlig arbeidsgiver. Men de skattefrie ukene er en slags feriepengeutbetaling. Men kommer de skattefrie pengene en annene dag på konto enn utbetalingen da? hmm.. Jge trodde det først var skattepenger, men de kommer vel ikke nå? Hilsen TS
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #11 Skrevet 9. juni 2011 Du får en helt vanlig utbetaling, samme datoene som før, bare skattefritt.
Gjest Consensio Skrevet 9. juni 2011 #12 Skrevet 9. juni 2011 ArbeidsAvklaringsPenger. Altså et nytt ord for midlertidig uføretrygd.. Men jeg troode jeg ikke fikk feriepenger? eller? Hilsen TS AAP er også for de under rehabilitering og attføring Nei, du får ikke feriepenger, men du betaler ikke skatt i juni. Dvs dersom du fikk penger denne uken, så fikk du null skatt for 3 dager eller noe da mesteparten av meldekortet var for mai. Neste utbetaling vil bli helt skattefri da du leverer meldekort for bare dager som er i juni
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #13 Skrevet 9. juni 2011 Du får en helt vanlig utbetaling, samme datoene som før, bare skattefritt. Da er det noe rart, for jeg fikk utbetalingen for et par dager siden, og disse mystiske pengene idag ...
Gjest Consensio Skrevet 9. juni 2011 #14 Skrevet 9. juni 2011 Kan du ikke se på kontoen din hvor pengene kommer fra?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #15 Skrevet 9. juni 2011 Kan du ikke se på kontoen din hvor pengene kommer fra? Nei... Ikke de i banken kunne det heller
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #16 Skrevet 9. juni 2011 81 000 i feriepenger når du går på aap?? Ikke mulig... Mye mulig. Jeg svarte bare på spørsmålet om det er flere som har fått feriepenger i dag. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #17 Skrevet 9. juni 2011 Da er det noe rart, for jeg fikk utbetalingen for et par dager siden, og disse mystiske pengene idag ... Du får det på de to neste utbetalingene. Den som var nå var en mai-utbetaling.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #18 Skrevet 9. juni 2011 Du får det på de to neste utbetalingene. Den som var nå var en mai-utbetaling. Glem den, mystiske penger? Jobbet du noe ifjor som kan ha gitt feriepenger da?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #19 Skrevet 9. juni 2011 Glem den, mystiske penger? Jobbet du noe ifjor som kan ha gitt feriepenger da? Da fikk jeg kvalifiseringstønad, noe som jeg også får skattepenger til gode av.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #20 Skrevet 9. juni 2011 Da fikk jeg kvalifiseringstønad, noe som jeg også får skattepenger til gode av. Men jeg kan legge til at skattepengene er på en tusenlapp mer enn det jeg fikk idag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå