Lilandry Skrevet 9. juni 2011 #1 Del Skrevet 9. juni 2011 Hva hadde du synst? Jeg betaler jo prisen for klipp, så hva har det egentlig å si? Jeg spør fordi jeg faktisk spurte en frisør her og jeg følte svaret var litt sånn negativt. Jeg spurte om de klippet til extension fordi jeg skal sette det på selv, da sa hun "en skal ikke klippe i extensions!, men en må skjære i det." Jeg sa bare ok..., men gjør dere det? "Du må betale for klippen da!" Hva var det hun trodde egentlig? At jeg tenkte de gjorde det gratis? Så jeg føler ikke helt for å gå tilbake der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #2 Del Skrevet 9. juni 2011 Du kan ikke bare klippe av extentions! Du må gå til noen som vet hva de driver med. Er ikke vanlig at det er flere enn toppen et par frisører på en salong som har spesialisert seg på dette. Men hvis du setter på extentionsene selv, er det kanskje ikke så nøye for deg at det blir ordentlig-ordentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nadezhda Skrevet 9. juni 2011 #3 Del Skrevet 9. juni 2011 Jada, det skal gå greit. Har gjort det en gang tidligere selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilandry Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Du kan ikke bare klippe av extentions! Du må gå til noen som vet hva de driver med. Er ikke vanlig at det er flere enn toppen et par frisører på en salong som har spesialisert seg på dette. Men hvis du setter på extentionsene selv, er det kanskje ikke så nøye for deg at det blir ordentlig-ordentlig? Skal ikke klippe AV extensionene...! Men klippe til lengden bare og skjære det litt til, sånn at de faller inn i håret mitt litt mer naturlig... Vet salongen setter på extensions, så de må da kunne klippe til også, vel? Endret 9. juni 2011 av Lilandry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå