Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en meget velfylt garderobe, men få "seriøse, skikkelige og voksne" klær. Jeg er bare 23 år og har en ganske ungdomslig stil. Mye klær fra Gina T, Bik Bok o.l. Ikke fjortisklær, men heller ikke særlig voksne. Jobber som bartender og bruker da litt lettkledte klær, feks korte skjørt, kjoler, shortser, topper med utringning, sterke farger osv. En mer sexy stil enn hva som passer seg på min andre jobb.

Jeg har i den andre jobben min kontakt med internasjonale kunder og vil gjerne se litt mer voksen ut. Trenger ikke lyse at jeg er tidlig i 20-årene :sjenert: Tør ikke stille opp der i Bik Bok-topper med åpen rygg, tskjorter med rare motiver, tettsittende kjole osv. Har ofte mannlige og konservative kunder. Er ikke så formelt at jeg kan stille i dressantrekk og pumps, så ønsker en mellomting. Hverdagslig, men noe som ser seriøst ut. Føler jeg ender opp med cardigan og jeans gang på gang... Kjedelig!

Noen tips? Og hva er egentlig for drøyt? En kjole med tights til, ser det useriøst ut?

Er veldig glad i klær, og syns det er kjipt å måtte "dresse meg ned" før jobb.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en litt sonn jobb, ikke for overpynta men jeg må se respektabel ut.

Nå er jeg litt eldre enn deg, men her går det mye i stramme jeans, tights med en lang genser over, vanlig singlet og en lang cardigan kanskje.

Jeans og en alminnelig topp, evt en enkel bluse. Jeg har også gått til innkjøp av lave støvletter, kan bli litt travelt med høye hæler i så mange timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...