Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Merker at huden min har blitt litt sommerforvirret og skriker etter fuktighet (ikke tørr, men mer fukt). Har også fått noen fine underjordiske kviser som ikke er like lett å få til å forsvinne (ser ut til at de koser seg, enda jeg bruker skrubb. MD-face and body scrub).

Vet du om en fuktighetskrem som jeg kan bruke på dag - eller natt om sommeren? Jeg har kombinasjonshud. Har brukt Decléors Hydra Floral Flower Essence Moisturising Mask på natten før, men er tom nå og jeg burde egentlig prioritere en dagkrem(helst). Med solfaktor og beskyttelse - Ja, enkelt fortalt: en dagkrem som gir fukt og beskyttelse på sommeren :)

Vil gjerne ikke blakke meg så jeg må sikkert kjøpe på nettet (noe jeg ikke er så vandt til siden jeg sjeldent kjøper nye produkter), så jeg setter pris på litt hjelp/Link til nettside jeg får produktet du anbefaler billigere hvis du vet.

Håper noen kan hjelpe meg å finne et rimelig produkt. Hadde virkelig blitt glad! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sliter med akkurat det samme for tiden. Huden min hater årstidforandringer og klimaforandringer og ser merkelig nok ut til å håndteres best om vinteren. I fjord sommer/høst brukte jeg PRIORI produkter og digget dem, men de er svindyre. Slenger meg på!

Fant akkurat ut at kursen på pund er litt lav nå og ligger på nesten ni, så det burde være litt billigere å finne noe på nettet nå. :)

Endret av AnneBonny
AnonymBruker
Skrevet

MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Moisturizer SPF20! Den har en lett konsistens så huden ikke blir skinnende i sommersolen, men gir likevel godt med fukt. Fordi den både har solfaktor 20 og inneholder grønn te og aloe vera er den super å bruke på sommeren. Grønn te og aloe vera roer ned huden hvis den skulle bli irritert i solen. Den inneholder også antioksidanter som forebygger aldring. Jeg har brukt den et par uker nå, og jeg merker allerede at huden min føles jevnere og mykere, selv om det i utgangspunktet ikke er det den skal gjøre.

Den koster ca. 195 kroner på prettyskin4less.com, og hvis du bruker rabattkoden PS4L10 får du 10% avslag. Jeg aner ikke hvorfor jeg ikke greier å linke til produktet, men det er bare velge MD Formulations i oversikten over brands, så klikker du på moisturizers, så skal du finne den.

Legger med linkl til omtale av kremen på bloggen til HC også, hvis du skulle være interessert:

http://www.hildechristina.com/review-md-formulations-moisture-defense-antioxidant-moisturizer-spf-20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...