Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg må bare skryte over meg selv!! Etter at dattera mi kom til verden for tre mnd siden har jeg virkelig tatt tak i livet mitt!! Høres heilt teit ut, men det er etter at hun kom til verden livet mitt begynte! :) jeg trener hver eneste dag og jeg spiser sunt! Og det beste av alt, det er så utrolig enkelt! :) vekta kasta jeg lenge før jeg ble gravid så jeg vet ikke hvor mye jeg veier. Det er heller ikke så nøye for meg, jeg kjenner det på klærne og humøret at dette VIRKER! det er blitt (litt tidlig å si men...) en livsstil, å jeg skal aldri tilbake! Jeg er full i energi, livet smiler å jeg gleder meg til å løpe etter dattera mi når hun begynner å gå! :)

JEG VIL GI MEG SELV ETT KLAPP PÅ SKULDERA, jeg er utrolig stolt over meg selv! :)

Grunnen til at jeg skriver dette nå er fordi jeg prøvde en kjole og jeg så faktisk BRA ut i den!! For første gang på 6 år så jeg bra ut i en kjole! Gleder meg til fest til helga! :)

Ha en fantastisk flott kveld alle! :)

Endret av Redbull
  • Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå! Dette ble jeg glad av å lese. Du har vært flink! Du har god grunn til å være stolt. Takk for at du gjorde kvelden min litt lysere:)

Skrevet

Ååå! Dette ble jeg glad av å lese. Du har vært flink! Du har god grunn til å være stolt. Takk for at du gjorde kvelden min litt lysere:)

Så søt du er! :) takk det samme :)

AnonymBruker
Skrevet

Stoooooooooor klapp på skuldra til deg, og varm klem!

SÅ FLINK DU ER, STÅ PÅ!

Skrevet

Så bra :) Flink du er!! :klem:

Skrevet

Tusen takk snille dere :)

Skrevet

Så bra! Fortsett i samme fotspor! :tommelopp:

Det er aldri for sent å endre på ting :)

Du kommer nok til å oppmuntre flere til å følge dine fotspor, for dette var skikkelig gladlesning :) Fikk nesten lyst til begynne og trene og spose sunt, men det gjør jeg allerede :fnise:

Skrevet

Utrolig flott å høre, glad på dine vegne! :duskedame::klemmer: Men hva gjorde du da? Spiste sunnere i tillegg til å trene, spist mindre, evt hva har du spist? :) Fortell!

Skrevet

Gratulerer. Så flink du har vært.

Skrevet

Gratulerer, så flink du er! Og blir motivert av å lese det her.

Skrevet

Tråden er ryddet for reklame.

KaDust, mod.

Skrevet

Gratulerer!

Er helt enig med deg angående vekta. Har også satt den til side (selv om jeg er litt nyskjerrig nå)

Det er så mye mer motiverende å få på seg en gammel bukse og føle seg sterkere i kroppen. Jeg har faktisk blitt så skuffa over tallet på vekta at jeg har gitt opp og trøstet meg med en sjokolade :(

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer så mye! Vet hvor deilig det føles da jeg endelig tok grep selv i begynnelsen av april. Det har resultert i minus 10 kg, minus 30 cm på kroppen og mye bedre form. Har mange kilo igjen men en fantastisk deilig følelse å se at jeg klarer det!

Lykke til videre!

Skrevet

Utrolig flott å høre, glad på dine vegne! :duskedame::klemmer: Men hva gjorde du da? Spiste sunnere i tillegg til å trene, spist mindre, evt hva har du spist? :) Fortell!

Tusen takk!

Da jeg kom hjem fra sykehuset var jeg av div grunner redd for å spise noen uker, så det "hjalp" på til å gi meg en god start med mindre magesekk. Etter det har jeg begynt å spise mindre karbohydrater, baker ett grovt brød:

(Havrebrød:

-4 egg piskes lett

-Bland i en halv boks skyr naturell. Pisk det sammen til det er klump fritt

Ha i:

-3 ss olje

...1 1/2 ss bakepulver

-50 g solsikkekjerner

-50g sesamfrø

-180g havrekli

-30g linfrø

-litt salt.

Stekes i brødform med bakepapir i på 180 grader i 45 min.

Det MÅ oppbevares i kjøleskap, og du bør drikke mye vann til!)

og spiser mye fisk og kylling med salat til. Spiser generelt mye mindre, og trener HARDT to dager, en dag pause, to dager hardtrening igjen osv. Men jeg KOSER meg med sjokolade på lørdager.

Men det jeg tror er det viktigste av alt: jeg skal ikke slanke meg, jeg skal bli sunn. Jeg vil være ett sunt forbilde for dattera mi, jeg vil være i god form og følge med henne :) Det er ikke ett strev som det var før, jeg gjør det med glede, å fy søren så mye energi jeg har for tida!! :)

Skrevet

Flinke Redbullen! :)

:jepp:

:klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Du ga meg masse motivasjon av å skrive det der:). Leser mange andre tråder her inne og jeg ser på mange av dem type jeg begynner med det mandag Kl åtte og mandag Kl ti er jg ferdig med det og hopper på sjokoladen Hehe. Men det her er faktisk noe jeg kan klare :). Du har vært kjempe flink og datteren din er utrolig heldig som har et så godt forbilde :).

Skrevet

Klapp på skulderen fra meg og! :)

Skrevet

Dette var motiverende å lese, et klapp på skulderen fra meg også :Nikke:

Skrevet

Kjempemotiverende!

Og så fint at du klarer å skryte av deg selv, og selv fortelle andre at du er flink! Det sitter langt inne hos de fleste.. Det er lov å være stolt når du har vært så flink som du har vært :klemmer:

Men hvordan får du det til rent praktisk (treningen altså). Har du en mann som støtter opp og passer barnet mens du trener? Og når på dagen/hvor trener du?

Stå på videre! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...