camze Skrevet 9. juni 2011 #1 Skrevet 9. juni 2011 Hei. Jeg driver å fjerner extensions'n jeg har i håret nå, og merker at mitt eget som er floka som bare faen! ;o jeg vil jo ikke bare kamme i vei heller, da håret mitt er tynt nok ifra før, og vil ikke ha det tynnere med å miste mere.. Åssen får jeg ut disse flokene på best mulig måte? bløter håret, har i balsam og litt kur og tar på badehette i noen timer? Hjelp!
camze Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2011 Hehe blir litt værre det i og med at jeg er blakk for tiden, og jeg vet det skal gå an å fikse slikt selv også..
Auroressa Skrevet 11. juni 2011 #4 Skrevet 11. juni 2011 Dusj håret som vanlig, men ta i hårkur før balsam, la gjerne hårkuren sitte i en time, (bruk en kur som gir masse med fuktighet, gjerne pøs på hvor du har floke ), deretter balsam. Vist du har en olje/serum som er utglattende påfører du det hvor du har floke, så bruker du en bred kam ikke børste, og jobber deg oppover i håret. Kan ta en god stund vist du vil være så forsiktig som mulig, men ja er mulig og få floken ut , lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå