AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #1 Skrevet 9. juni 2011 Må lese naturfag för att få höyskolekompetanse. Vilken skole er "best" av de to i Oslo? Erfaring....?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #2 Skrevet 9. juni 2011 Jeg har bare erfaring med Bjørknes. Læreren min i naturfag der var helt håpløs. Virkelig! De har selvfølgelig flere lærere, men får du henne må du jobbe mye hardere for å forstå pensum! Det er rett og slett et mirakel at jeg klarte å få en 4er...
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #3 Skrevet 9. juni 2011 Må lese naturfag för att få höyskolekompetanse. Vilken skole er "best" av de to i Oslo? Erfaring....? Jeg må bare si at jeg hadde dårlige erfaringer med Bjørknes.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #4 Skrevet 10. juni 2011 Jeg har gått på Bjørknes i 2 år nå. Tatt mange fag. Fikk 6 i naturfag så lett som bare det, og det har med hva jeg gjorde selv. Jeg liker naturfag i utgangspunktet så dette var et lett fag for meg, men det at jeg nådde opp til en 6-er var at jeg jobbet selv. Lærerene på skolen trekker frem det viktigste og forklarer i timene, men det er du som må jobbe for å få en 6-er. Jeg har selvfølgelig hatt et par lærere som ikke forklarte på en måte som jeg forstod, mens andre elever likte disse lærerene. Da måtte jeg slite litt mer for å få en god karakter. Så det at noen har hatt dårlig erfaring med noene lærere, så kan det hende du liker disse lærerene. Om du velger Sonans eller Bjørknes er ett fett vil jeg tro, fordi du vil finne lærere du liker og ikke liker på begge skolene. Da jeg skulle velge mellom Sonans og Bjørknes for 2 år siden, dro jeg på begge skolene og pratet med en rådgiver. Da fikk jeg kjenne på atmosfæren i skolen og jeg fulgte magefølelsen og valgte Bjørknes. Mitt inntrykk er at Bjørknes er en gammel skole som er litt fin, mens Sonans er en nyere skole som er litt kul ... hehe ...
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #5 Skrevet 10. juni 2011 Jeg har gått på Bjørknes i 2 år nå. Tatt mange fag. Fikk 6 i naturfag så lett som bare det, og det har med hva jeg gjorde selv. Jeg liker naturfag i utgangspunktet så dette var et lett fag for meg, men det at jeg nådde opp til en 6-er var at jeg jobbet selv. Lærerene på skolen trekker frem det viktigste og forklarer i timene, men det er du som må jobbe for å få en 6-er. Jeg har selvfølgelig hatt et par lærere som ikke forklarte på en måte som jeg forstod, mens andre elever likte disse lærerene. Da måtte jeg slite litt mer for å få en god karakter. Så det at noen har hatt dårlig erfaring med noene lærere, så kan det hende du liker disse lærerene. Om du velger Sonans eller Bjørknes er ett fett vil jeg tro, fordi du vil finne lærere du liker og ikke liker på begge skolene. Da jeg skulle velge mellom Sonans og Bjørknes for 2 år siden, dro jeg på begge skolene og pratet med en rådgiver. Da fikk jeg kjenne på atmosfæren i skolen og jeg fulgte magefølelsen og valgte Bjørknes. Mitt inntrykk er at Bjørknes er en gammel skole som er litt fin, mens Sonans er en nyere skole som er litt kul ... hehe ... Må bare kommentere denne. Hele klassen min (og da mener jeg virkelig hele!) var på et eller annet tidspunkt hos rektor for å klage på denne læreren. Det var så definitivt ikke bare meg. Så, når det kun er naturfag du trenger, anbefaler jeg deg å ikke velge Bjørknes. Hadde det vært norsk eller matte det var snakk om, så har de helt fantastiske lærere i disse fagene!
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #6 Skrevet 10. juni 2011 Naturfag er jo, tross alt, egentlig et veldig enkelt førsteklassefag. Kanskje du kan spare pengene og heller lese selv?
sequin Skrevet 10. juni 2011 #7 Skrevet 10. juni 2011 Jeg er veldig fornøyd med naturfag på Bjørknes:)
FruLuna Skrevet 10. juni 2011 #8 Skrevet 10. juni 2011 Jeg tok ikke naturfag på Bjørknes, men en del andre realfag, og var veldig fornøyd med alle lærerne (bortsett fra én) og oppfølgingen. Spesielt rådgiver der, som jeg også hadde i biologi og biokjemi, var helt fantastisk! Nå er det 7 år siden jeg gikk der, så kan være ting har endret seg, men jeg vil varmt anbefale Bjørknes
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #9 Skrevet 14. juni 2011 Jeg gikk på Bjørknes nå fra høsten 2010 til våren 2011, og hadde også en helt håpløs naturfaglærer. Vil ikke henge han ut med navn, men kan jo hinte litt.. han snakker svensk f.eks. Han er virkelig håpløs, og vi var mange fra klassen min som klagde på han, men vi måtte bare godta han, og det var litt bittert, for jeg hadde strengt tatt ikke trengt å betale for undervisning i naturfag, hadde jeg visst at jeg kunne lært det like bra selv når jeg fikk en så dårlig lærer.. Og jeg syntes ikke naturfag er så fryktlig lett, så jeg kunne trengt noen til å forklare meg det, men det fikk jeg altså ikke...
malicious Skrevet 3. juli 2011 #10 Skrevet 3. juli 2011 Jeg tok naturfag på Sonans i høst. Hadde Per Even Langseth! Beste læreren jeg noensinne har hatt! Han har også biologi og kjemi, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå