Mynona Skrevet 9. juni 2011 #1 Skrevet 9. juni 2011 Hva er din favoritt app på iPhone/iPad? Og hva går den ut på? Utenom Facebook-appen er Evernote min favoritt foreløpig. Der kan jeg lage huskelapper med tekst og/eller bilder osv som er søkbare og som synkroniserer med Evernote på dataen. Har med meg oppskrifter, etikett på gode viner, huskelister, handlelister osv overalt (yes, jeg er listefrik)
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 9. juni 2011 #2 Skrevet 9. juni 2011 Facebook, youtube, Runkeeper (herregud,jeg leser bare runke-per) og en taxi app som finner nærmeste taxi-sentral for meg!
Kaktusen Skrevet 9. juni 2011 #3 Skrevet 9. juni 2011 Facebook, youtube, Runkeeper (herregud,jeg leser bare runke-per) og en taxi app som finner nærmeste taxi-sentral for meg! Hihi! Leste runke-per jeg og
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #4 Skrevet 9. juni 2011 Spotify - uten tvil. Utrolig kjekt med så my musikk tilgjengelig hvor som helst når som helst. :D
Gjest Snakkis Skrevet 22. august 2011 #5 Skrevet 22. august 2011 I tillegg til facebook, må det bli Bakery Story. Her så hekta at det er flaut.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #6 Skrevet 22. august 2011 iPhone: 1. Spotify 2. Facebook 3. Trafikanten iPad: 1. Atomic Web Browser 2. Spotify 3. AVPlayerHD
Gjest Consensio Skrevet 22. august 2011 #8 Skrevet 22. august 2011 Facebook Youtube Organdonorkortet Svensk P3 og Bandit Rock Også morsomme og avhengighetsskapende spill da, som: Bunny Shooter Angry birds Slice it Cover Orange Coin Dozer Bejeweled Sudoko Parking Trade Nation
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå