AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #1 Skrevet 9. juni 2011 Min PS3 bråker noe sinnsykt når jeg enten spiller eller ser film på den. Nå kan jeg nesten ikke se film lenger, pga at den bråker så fælt! Den har vært innsendt et par ganger før, og jeg har fått ny hver gang. Men jeg har måttet vente 2 mnd hver gang, å det har jeg virkeig ikke lyst til å gjøre enda en gang! Noen som vet hva jeg kan gjøre for at den slutter å bråke? Hvordan evt renser man den? Den blir ikke noe særlig varm heller, den står fritt så den har tilgang til luft..
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 9. juni 2011 #4 Skrevet 9. juni 2011 Er du sikker på at den får nok luft da? Jeg er absolutt ingen ekspert altså, men typen min satte på en sånn vifte som stod og blåste frisk luft ned på Xboxen hans da den drev med noe av det samme.. Der var vifta defekt, men byttet flere ganger uten hell.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #5 Skrevet 9. juni 2011 Er du sikker på at den får nok luft da? Jeg er absolutt ingen ekspert altså, men typen min satte på en sånn vifte som stod og blåste frisk luft ned på Xboxen hans da den drev med noe av det samme.. Der var vifta defekt, men byttet flere ganger uten hell. Ja, fordi vifta bråker sånn så har jeg satt den opp på TV-bordet med vifta ut mot stua, slik at den får nok luft..
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #7 Skrevet 9. juni 2011 Er det den tykke modellen du har? Ja! den gamle utgaven
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #8 Skrevet 9. juni 2011 Ja! den gamle utgaven Da er nok problemet såre enkelt, billige vifter. De installerer de samme viftene i den tykke nå som på de tynne, noe som for meg ikke gir logikk.. Vurderer selv å kreve gamletypen vifter i min eller kjøpe viftene selv og få en privat reparatør til å fikse det, nå er jeg møkklei. Det hele startet med en gåen hdmi inngang, og tilbake fikk jeg en med nye vifter. Byttet og fikk igjen en med nye vifter. Får jo hodeverk av hele greia.
Gjest Thefainter Skrevet 9. juni 2011 #9 Skrevet 9. juni 2011 Jeg har akkurat samme problem, og skal kjøpe ny vifte når jeg har tid for å se om det hjelper. Men du vil kanskje ikke åpne opp maskinen?
Gjest Tirkes Skrevet 10. juni 2011 #10 Skrevet 10. juni 2011 Jeg har det problemet med X-box360's, og etter en episode med Red ring of Death og en tur til Microsoft Repair Centre, så er den stabil og fin med fortsatt en bråkebøtte. Har en TVbenk med to skap under, lot Xboxen få ene skapet, skar ut stor hull på baksiden, så den får nok luft, men med døra igjen så dempes støyen så det ikke plager meg eller overdøver dialog i spill. PS3 har jeg stående på høykant fra starten av, etter råd om at viftene kan begynne å bråke etter en tid, og den er stillgående som "ny" den dag i dag. (To år gammel).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå