pialen Skrevet 9. juni 2011 #1 Skrevet 9. juni 2011 Jeg blir alenemor her nå i sommer og driver å ser på nettet etter et sted der flere alenemødre er og søker kontakt med andre alenemødre.. Tenk å kunne samle flere og feriere sammen, så barna får lekekompiser og mor noen nye venner å skravle med... Noen tips og ideer taes imot med stor takk...
Sulosi Skrevet 9. juni 2011 #3 Skrevet 9. juni 2011 Hei. Henger meg på jeg Har bare telt og bil så det blir begrensa hvor mye vi kan finne på men vet jo aldri. Kanskje det er noen andre i sør som vil teltcampe
Gjest Siam Skrevet 9. juni 2011 #4 Skrevet 9. juni 2011 Prøv singelpluss.no Her har jeg fått flere gode venninner i mitt område. Det arrangeres turer og treff både med og uten barn. Dette er ikke en sjekkeside, men et sted hvor man kan treffe andre aleneforeldre.
Gjest Siam Skrevet 9. juni 2011 #5 Skrevet 9. juni 2011 Prøv singelpluss.no Her har jeg fått flere gode venninner i mitt område. Det arrangeres turer og treff både med og uten barn. Dette er ikke en sjekkeside, men et sted hvor man kan treffe andre aleneforeldre.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #6 Skrevet 9. juni 2011 Hei du! Jeg er også på vei til å bli alenemor nå. Hvor bor du og hvor gammelt/gamle er barnet/a?
pialen Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2011 Hei, Bor i møre og romsdal.. barnet er 9 år.. der da?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #8 Skrevet 9. juni 2011 Hei, Bor i møre og romsdal.. barnet er 9 år.. der da? Barn på 5 og snart 8 år, men bor i Vestfold da. Ganske langt unna...
Sulosi Skrevet 9. juni 2011 #9 Skrevet 9. juni 2011 (endret) Prøv singelpluss.no Her har jeg fått flere gode venninner i mitt område. Det arrangeres turer og treff både med og uten barn. Dette er ikke en sjekkeside, men et sted hvor man kan treffe andre aleneforeldre. Både turer og treff ligger langt utforbi mitt område Mine er 9 og 14, Vest-Agder Endret 9. juni 2011 av Sulosi
pialen Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #10 Skrevet 9. juni 2011 Har vært inne å sett på den siden men føler det er mest fra øst og sørlandet..... og litt vanskelig å finne ut av ting... men driver å tester litt ennå der da.. hihi 1
Sunniva81 Skrevet 9. juni 2011 #11 Skrevet 9. juni 2011 Her skal jeg også følge med. Sitter og vurderer en syden tur med poden min, men kunne heller tenkt meg noe mer givende for poden, kanskje med unger på samme alder som han, og noen jeg kan snakke med også Sydentur bare meg og han er jeg redd blir litt for kjedelig for han.. 1
Sunniva81 Skrevet 9. juni 2011 #12 Skrevet 9. juni 2011 Hei, Bor i møre og romsdal.. barnet er 9 år.. der da? Da er du jammen ikke langt unna oss. Og min er også 9 år.
pialen Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #13 Skrevet 9. juni 2011 Ja det var et stykke unna det ja... hihi Vi snakket om å ta oss en tur til Hafjell eller noe vi da.. lenger sør tror jeg ikke jeg orker å kjøre i år... Vært artig å møtt andre som reiser alene med barn, og vært sosial..
pialen Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #14 Skrevet 9. juni 2011 ÅÅÅÅ.... er det noe sted man kan snakke litt mer privat her inne eller?
Sunniva81 Skrevet 9. juni 2011 #15 Skrevet 9. juni 2011 Tror ikke det er noe annen mulighet enn PM`er for private samtaler. Skulle absolutt vært en chattefunskjon e.l ja
pialen Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #16 Skrevet 9. juni 2011 Takk, føler meg som den mest ensomme i verden akkurat nå men prøver å tenke litt fremover også.. og ferie skal vi ha!! Vært koselig å møttes flere alenemødre med barn :-)
Sulosi Skrevet 9. juni 2011 #17 Skrevet 9. juni 2011 Vi har planer om å campe med telt på ett av friområdene i fylket, bare å hive seg på
pialen Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #18 Skrevet 9. juni 2011 hvem er vi? og hvor i nærheten er du/dere? :-)
pialen Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #19 Skrevet 9. juni 2011 hvem er vi? og hvor i nærheten er du/dere? :-)
Sulosi Skrevet 9. juni 2011 #20 Skrevet 9. juni 2011 Pialen: Vi (jeg og ungene) bor i Vest agder, men det var litt langt for deg ettersom jeg forsto . Orker selv ikke kjøre mere enn et par timer for da streiker kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå